خانهاخبار
وان پلاس برنامه‌های بزرگی برای سال 2021 دارد

وان پلاس برنامه‌های بزرگی برای سال 2021 دارد

مدیرعامل و موسس شرکت وان پلاس در پست توئیتری جدیدی اعلام کرد که این شرکت در سال 2021 برنامه‌های بزرگی در پیش دارد. او از کاربران دعوت کرد تا منتظر اتفاقات پیش رو باشند.
۱۳۹۹/۱۱/۱۴

مدیرعامل وان پلاس، پیت لاو، چند روز پیش اعلام کرد که این شرکت برنامه بزرگی برای سال ۲۰۲۱ دارد. او این حرف را در سه‌ماهه‌ای زد که همه منتظر سری وان پلاس ۹ هستند. آقای لاو گفت به پایان ماه ژانویه رسیده‌ایم و خیلی زود یک ماه از سال ۲۰۲۱ به پایان رسید. مدیرعامل وان پلاس از طرفداران دعوت کرد که منتظر بمانند و به تماشای برنامه‌های این شرکت بنشینند.

این توئیت بدون شک ارتباطی به سری وان پلاس ۹ دارد که احتمالا در اواخر سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد. این شرکت احتمالا از سه گوشی هوشمند به نام‌های وان پلاس ۹، وان پلاس ۹ پرو و وان پلاس ۹ لایت رونمایی می‌کند. دو مدل همیشگی این خانواده با اسنپدراگون ۸۸۸ از راه می‌رسد و مدل سوم هم احتمالا از اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده خواهد کرد.

افزون بر این، انتظار داریم که این دو گوشی را با دوربین قدرتمندی ببینیم. اگر به خاطر داشته باشید، پیت لاو قبلا گفته بود که این شرکت امسال سرمایه‌گذاری عظیمی روی دوربین محصولات خود انجام داده است. هدف وان پلاس این است که به بزرگ‌ترین بازیگر در حوزه دوربین‌های موبایلی تبدیل شود.

طبق شایعات، وان پلاس ۹ دو دوربین بزرگ خواهد داشت ولی از لنز پریسکوپ استفاده نمی‌کند. افشاگران پیش‌تر گفته بودند که این شرکت با Leica یا Hasselblad وارد همکاری شده تا لنزهای قدرتمندتری بسازد. با این حال، هنوز برای نتیجه‌گیری قطعی زود است.

وان پلاس در سال ۲۰۱۴ ماجراجویی خود را آغاز کرد و با عرضه محصولاتی که تحت عنوان «قاتل پرچمدارها» شناخته می‌شدند توانست توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. آن‌ها در سال ۲۰۲۰ وارد بازار میان‌رده‌ها شدند و حتی چند گوشی ارزان‌تر را به بازار فرستادند. این شرکت اکنون در اکثر بازارها حضور دارد و می‌خواهد در سال ۲۰۲۱ حضور خود را پررنگ‌تر کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)