خانهاخبار
شیائومی می 11 لایت با لنز پریسکوپ از راه می‌رسد

شیائومی می 11 لایت با لنز پریسکوپ از راه می‌رسد

عضو ارزان قیمت خانواده می 11 احتمالا از چیپست تازه‌ای از شرکت کوآلکام استفاده می‌کند و برخلاف نسخه عادی لنز پریسکوپ خواهد داشت.
۱۳۹۹/۱۱/۱۳

بر اساس اعلام یک منبع چینی، می ۱۱ لایت نمایشگری از نوع OLED با حفره‌ای برای دوربین سلفی خواهد داشت و از چیپست SM7350، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و زوم ۵ برابری استفاده می‌کند. برخی می‌گویند منظور از SM7350 همان اسنپدراگون 755G است که با فرآیند ۵ نانومتری تولید می‌شود و پردازنده قدرتمندی با هسته کورتکس A78 دارد.

دوربین ۶۴ مگاپیکسلی نسبت به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی می ۱۱ تقلیل یافته، اما این بار به نظر می‌رسد که کنار آن یک لنز پریسکوپ را خواهیم دید. دوربین تله‌فوتوی این گوشی قطعه‌ای نسبتا گران قیمت است که حضور آن در مدل لایت با توجه به غیبتش در مدل معمولی کمی عجیب نیست.

البته این احتمال وجود دارد که منبع خبر به غلط اطلاعاتی را به اشتراک گذاشته باشد. بنابراین تا زمانی که گزارش‌های دیگری منتشر نشود، نمی‌توانیم به این اطلاعات اتکا کنیم.

شیائومی در آخرین روزهای سال ۲۰۲۰ از می ۱۱ رونمایی کرد و شایعات از همان زمان به عرضه دو گوشی دیگر به نام‌های می ۱۱ لایت و می ۱۱ پرو اشاره می‌کرد. دستگاه اول احتمالا کمی ضعیف‌تر و ارزان‌تر و دستگاه دوم باید قوی‌تر از مدل فعلی باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)