خانهاخبار
رندرهای گلکسی زد فولد 3، شایعات را به واقعیت تبدیل می‌کند

رندرهای گلکسی زد فولد 3، شایعات را به واقعیت تبدیل می‌کند

تصاویر رندر شده از Galaxy Z Fold 3 امروز منتشر شد.
۱۳۹۹/۱۱/۱۳

تا به امروز، تصویری از گوشی هوشمند منعطف بعدی سامسونگ با نام گلکسی زد فولد 3 منتشر نشده بود و تنها اخبار و شایعات پیرامون این محصول در رسانه‌های خبری نقل می‌شد. اما امروز تصویری رندر شده از این محصول منتشر شد که تمام شایعات را به واقعیت تبدیل کرده است. همان طور که می‌دانید، Ben Geskin از جمله افراد سرشناس در حوزه افشاسازی اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی به حساب می‌آید و اطلاعاتی که او در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد نیز تا حد زیادی، دقیق و درست است. تصویر رندر شده که امروز در رسانه‌های خبری منتشر شد، توسط وی طراحی و رندر شده است.

image

 

یکی از بزرگ ترین مواردی که در نگاه اول به آن برخورد می‌کنیم، شباهت زبان طراحی محفظه دوربین با پیشرفته ترین محصول جدید سامسونگ، یعنی گلکسی اس 21 اولترا است. البته این موضوع، یکی از محتمل ترین گزینه‌ها به حساب می‌آمد. چرا که سامسونگ هر ساله، زبان طراحی محصولات خود را تقریبا با یکدیگر هماهنگ می‌کند. به طور مشخص، می‌توان این مورد را به سری اس و نوت نسبت داد که زبان طراحی آن‌ها در سال‌های اخیر، تا حد زیادی به یکدیگر شباهت داشته است. اما هنوز در مورد مشخصات لنزها و نحوه چیدمان آن‌ها در این محصول نمی‌توان به طور دقیق صحبت کرد. به دلیل محدودیت‌ها در حوزه طراحی گلکسی زد فولد 3، احتمالا شاهد دانگرید در حوزه دوربین اصلی خواهیم بود.

حالا که صحبت از محدودیت به میان آمد، بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که در تصویر منتشر شده توسط Ben Geskin، قلم اس پن نیز مشاهده می‌شود. به این ترتیب می‌توان امیدوار بود که گلکسی زد فولد 3 سامسونگ از S Pen پشتیبانی به عمل آورد. از آن جا که این محصول از ابعاد بزرگی برخوردار است، لذا احتمال می‌رود که طراحان سامسونگ، محلی را برای قرارگیری قلم اس پن درون آن در نظر گرفته باشند.

برخی شایعات حاکی از آن است که نمایشگرهای نسل سوم این محصول در مقایسه با مدل‌های پیشین کوچک‌تر خواهد شد. نمایشگر داخلی از 7.59 به 7.55 اینچ و نمایشگر بیرونی از 6.23 به 6.21 اینچ تنزل پیدا خواهد کرد. به این ترتیب احتمال می‌رود که این کاهش سایز، به خاطر ایجاد فضا برای قرارگیری قلم اس پن است.

image

تصویر گلکسی زد فولد 2

همچنین از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی، حرف و حدیث‌هایی در مورد دوربین تعبیه شده درون نمایشگر گلکسی زد فولد 3 به گوش می‌رسد. البته با وجود این که احتمال می‌رود سامسونگ هنوز به تکنولوژی لازم برای اجرای این گزینه دست پیدا نکرده باشد، اما این ویژگی در تصویر رندر و منتشر شده توسط Ben Geskin نیز دیده می‌شود.

شایعات بر این باور هستند که گلکسی زد فولد 3 در ماه ژوئن به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که تا زمان موعود، چه اطلاعات دیگری در مورد این محصول در رسانه‌های خبری منتشر می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)