خانهاخبار
اکسون 30 پرو با دوربین سلفی زیر نمایشگر و دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی می‌آید

اکسون 30 پرو با دوربین سلفی زیر نمایشگر و دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی می‌آید

یکی از مدیران شرکت ZTE در پست جدیدی در وب‌سایت ویبو اعلام کرده که آن‌ها مشغول کار روی پرچمدار جدیدی با اسنپدراگون 888 هستند و آن را با سخت‌افزارهای جذابی عرضه می‌کنند.
۱۳۹۹/۱۱/۱۱

با گذشت فقط پنج ماه از معرفی اولین موبایل مصرفی دنیا با دوربین سلفی زیر نمایشگر، حالا ZTE مشغول آماده‌سازی نسل بعدی این پرچمدار است. مدیر بخش تجربه مصرفی ZTE، لو چیان‌هائو، در شبکه اجتماعی چینی ویبو تایید کرده که ZTE Axon 30 Pro در راه است. این دستگاه هم مثل نسل قبلی دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد داشت، ولی به قطعات سخت‌افزاری قوی‌تری مجهز می‌شود.

اکسون ۲۰ از چیپست اسنپدراگون 765G استفاده می‌کرد و اجازه دسترسی به شبکه 5G را به کاربر می‌داد، ولی اکنون ZTE می‌گوید اکسون ۳۰ پرو با اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه خواهد شد. بنابراین اکسون ۳۰ پرو می‌تواند همپای سایر پرچمداران ۲۰۲۱ ظاهر شود و رقیبی جدی برای آن‌ها باشد.

پست چیان‌هائو همچنین متضمن وجود سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بر قاب عقب اکسون ۳۰ پرو است. البته او به‌طور مستقیم به وجود این سنسور اشاره نکرده، اما تاکید دارد که اسنپدراگون ۸۸۸ از پردازنده تصویری اسپکترا ۵۸۰ استفاده می‌کند که قادر به پشتیبانی از لنزهای ۲۰۰ مگاپیکسلی است. او همچنین اشاره کرده که موبایل آتی آن‌ها می‌تواند در محیط‌های به شدت تاریک تصاویر فوق‌العاده‌ای بگیرد. اکسون ۳۰ پرو همچنین امکان فیلم‌برداری 4K HDR و عمق رنگی ۱۰ بیتی خواهد داشت.

در گزارشی جداگانه، افشاگری به نام WHYLAB، می‌گوید اکسون ۳۰ پرو از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ استفاده خواهد کرد. اندازه این سنسور ۱/۱.۳۷ اینچ است که نسبت به سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۱ الترا کوچک‌تر است. اندازه پیکسل این سنسور ۰.۶۴ میکرومتر اعلام شده ولی با تکنیک ادغام پیکسل ۴ در ۱ این اندازه به ۱.۲۸ میکرومتر می رسد. این سنسور در واقع دارای دو تکنیک ادغام پیکسل است و در کنار ادغام ۴ در ۱ از ادغام ۱۶ در۱ هم بهره می‌برد تا بتواند به ترتیب تصاویر ۵۰ و ۱۲.۵ مگاپیکسلی بسازد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)