خانهاخبار
سامسونگ در حال کار روی نمایشگر رول شونده است

سامسونگ در حال کار روی نمایشگر رول شونده است

نمایشگر Rollable سامسونگ در حال توسعه است.
۱۳۹۹/۱۱/۱۱

سامسونگ دیسپلی، بخش تولید نمایشگر این کمپانی کره‌ای تأیید کرد که در حال کار روی صفحه نمایش رول شونده و اسلاید شونده است که خروجی این بخش، دقیقا مانند نمایشگری خواهد بود که کمپانی ال جی در همایش جهانی CES 2021 از آن رونمایی کرد. البته بخش تولید نمایشگر کمپانی سامسونگ اخبار هیجان انگیز دیگری را نیز با خود به همراه دارد.

آقای Choi Kwon-young مدیر ارشد بخش تولید نمایشگر سامسونگ بعد از ارائه گزارش مالی سالانه، سخنرانی کرد و در خلال آن، اعلام نمود که نمایشگرهای رول شونده و اسلاید شونده سامسونگ در سال جاری روانه بازار خواهند شد. به نظر می‌رسد که سامسونگ، اولین شرکتی باشد که گوشی هوشمندی با این سبک و سیاق را عرضه می‌کند. البته این موضوع هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است.

به این ترتیب می‌توانید انتظار رونمایی از نمایشگرهایی با قابلیت تا شدن و چرخیدن را داشته باشیم و از طرف دیگر، گوشی‌های هوشمندی تولید خواهند شد که تکنولوژی‌های جدید و تازه‌ای را با خود به همراه می‌آورند. از طرف دیگر، مهندسان سامسونگ قصد دارند تا فناوری نرخ نوسازی متغیر را به این نمایشگرها اضافه کرده و از طرف دیگر، تلاش کنند تا میزان استفاده آن‌ها از شارژ باتری را تا حد ممکن کاهش دهند.

image

 

احتمالا سامسونگ در محصولات جدید خود با نام گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی فولد 3، از این تکنولوژی‌ها استفاده خواهد کرد. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که این کمپانی کره‌ای، چه سرنوشتی را برای این دو اسمارت فون رقم خواهد زد و آیا فناوری‌های جدیدی را با خود به ارمغان خواهند آورد، یا تنها شاهد بهبود سخت‌افزاری آن‌ها خواهیم بود.

به نظر شما صفحه نمایش‌های رول شونده یا نمایشگرهای با قابلیت اسلاید چه زمانی وارد دنیای تکنولوژی می‌شوند و آيا ورود آن‌ها به این عرصه، برای اشخاص مختلف کاربردی خواهد بود؟ آیا این گزینه را می‌توان انقلابی دیگر در عرصه اسمارت‌فون‌ها به حساب آورد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)