خانهاخبار
کدام یک از رنگ‌های گلکسی بادز پرو مناسب شماست؟

کدام یک از رنگ‌های گلکسی بادز پرو مناسب شماست؟

در این مطلب می‌خواهیم رنگ‌های Galaxy Buds Pro را مورد بررسی قرار دهیم.
۱۳۹۹/۱۱/۱۱

همان طور که می‌دانید، هدفون گلکسی بادز پرو در رویداد معرفی خانواده گلکسی اس 21 سامسونگ به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شد. این محصول به قابلیت حذف نویز فعال هوشمند مجهز بوده و تنها هدفون بی سیم مجهز به گواهی IPX7 برای مقاومت در مقابل گرد و غبار و آب به حساب می آید.

image

 

از لحاظ زبان طراحی، کیس گلکسی بادز پرو از پلاستیک مات مجهز به گوشه‌های منحنی شکل طراحی شده که در هنگام در دست گرفتن، حس محصولی با بدنه نرم و با کیفیت به شما دست می‌دهد. جنس بدنه هدفون‌ها به صورت درخشنده و مات طراحی شده که مجهز به کنترلرهای لمسی نیز هستند.

اگر قصد خرید یکی از محصولات خانواده اس 21 را داشته و کنار آن، گلکسی بادز پرو نیز در لیست خرید شما وجود دارد، بد نیست بدانید که هدفون بی سیم سامسونگ با رنگ‌های محصولات یاد شده نیز سازگاری دارد. در ادامه مطلب می‌‌خواهیم رنگ‌های گلکسی بادز پرو را مورد بررسی قرار داده و ببینیم کدام یک بیشتر مناسب شماست. با ما همراه باشید.

گلکسی بادز پرو با رنگ فانتوم بلک

image

 

یکی از جذاب ترین و شیک ترین رنگ‌های گلکسی بادز پرو، Phantom Black است. همان طور که می‌دانید، رنگ سیاه با تمامی رنگ‌های دیگر نیز ست شده و جذبه خاصی را نیز دارا است. یکی از رنگ‌های محصولات سری اس 21 نیز فانتوم بلک است و به این ترتیب، کاملا با آن‌ها سازگار خواهد شد.

همچنین اگر گوشی هوشمند شما خاکستری یا سیاه بوده و از برند دیگری است، باز هم رنگ فانتوم بلک گلکسی بادز پرو مناسب شما خواهد بود. زمانی که هدفون‌های این محصول را درون گوش خود قرار می‌دهید، با وجود طراحی براق این هدفون‌ها، اما رنگ فانتوم بلک این محصول آنچنان که باید و شاید جلب توجه نخواهد کرد و از این بابت هیچ گونه نگرانی به دل خود راه ندهید.

گلکسی بادز پرو با رنگ فانتوم سیلور

image

 

اگر از یک گوشی هوشمند سفید یا نقره‌ای رنگ، مخصوصا رنگ فانتوم سیلور گلکسی اس 21 یا گلکسی اس 21 پلاس استفاده می‌کنید، می‌توانید این ترکیب رنگی را با انتخاب رنگ فانتوم سیلور گلکسی بادز پرو کامل کنید. این محصول از ظاهری کلاسیک و جذاب برخوردار بوده و درون گوش کاربران، کاربران زیبا به نظر می‌رسد.

گلکسی بادز پرو با رنگ فانتوم وایولت

image

 

در نهایت اگر قصد جلب توجه در محیط کاری خود را دارید، انتخاب رنگ بنفش یا همان Phantom Violet گلکسی بادز پرو کاملا هوشمندانه خواهد بود. گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 پلاس نیز با رنگ فانتوم وایولت همراه هستند و انتخاب این رنگ برای گلکسی بادز پرو، می‌تواند به صورت کامل با آن‌ها ست شده و ظاهری جذاب و دلفریب به شما ببخشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)