خانهاخبار
پیکربندی حافظه و رنگ‌های سری ردمی نوت 10 لو رفت

پیکربندی حافظه و رنگ‌های سری ردمی نوت 10 لو رفت

افشاگر معروف هندی در گزارشی اختصاصی از رنگ‌ها و پیکربندی فنی دو عضو جدید خانواده ردمی نوت 10 برای بازار هند خبر داده است.
۱۳۹۹/۱۱/۱۰

از زمان معرفی سری ردمی نوت ۹ در هند حدود یک سال می‌گذرد و حالا کاربران آماده رونمایی از نسل بعدی این خانواده هستند. سری ردمی نوت ۱۰ چند وقتی است که در مراجع مجوزدهی گوناگون مشاهده شده و حالا گزارشی تازه از رنگ‌ها و پیکربندی آن خبر داده است.

افشاگر معروف هندی، ایشان آگاروال، می‌گوید ردمی نوت ۱۰ شامل یک مدل استاندارد و یک مدل پرو خواهد بود. البته این احتمال وجود دارد که در دنباله سال مدل‌های بیشتری از این سری به بازار بیاید. ردمی نوت ۱۰ پرو با دو ظرفیت رم و سه ظرفیت حافظه داخلی عرضه می‌شود. مدل پایه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. این دستگاه همچنین با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود. شیائومی این گوشی را در سه رنگ برنزی، آبی و خاکستری عرضه می‌کند. همچنین، انتظار داریم که حداقل یک رنگ دیگر در ادامه برای این گوشی معرفی شود.

ردمی نوت ۱۰ در دو پیکربندی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. از آن‌جایی که ردمی نوت ۹ قبلا با سه پیکربندی در بازار هند عرضه شد، پیش‌بینی می‌شود که نسخه سومی هم از این دستگاه در راه باشد. ردمی نوت ۱۰ در سه رنگ سفید، سبز و خاکستری عرضه می‌شود اما احتمالا در آینده رنگ‌های بیشتری خواهد داشت.

هر دو دستگاه احتمالا در ماه فوریه در هند معرفی می‌شوند. فعلا اطلاعاتی درباره عرضه جهانی این خانواده در دسترس نیست ولی ممکن است این دستگاه را با نام و پیکربندی‌های متفاوتی در سایر بازارها ببینیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)