خانهاخبار
ایرپادز پرو 2 در نیمه دوم 2021 از راه می‌رسد

ایرپادز پرو 2 در نیمه دوم 2021 از راه می‌رسد

در این مطلب می‌خواهیم اطلاعات منتشر شده در مورد ایرپادز پرو 2 را مرور کنیم.
۱۳۹۹/۱۱/۱۰

مطمئنا ایرپادز پرو 2، ادامه دهنده مسیر موفق نسخه اول این هدفون بی سیم پرطرفدار خواهد بود. اما در مورد زمان رونمایی و عرضه آن به بازار، هنوز اختلافاتی میان اصحاب رسانه و اهالی دنیای تکنولوژی وجود دارد. چندی پیش یکی از گزارشات حاکی از آن بود که این محصول در ماه آوریل به همراه نسخه 2021 آیفون اس ای از راه می‌رسد. اما امروز یکی از منابع خبری، گزارشی را منتشر کرده که در آن، خبر از رونمایی ایرپادز پرو در نیمه دوم سال جاری میلادی داده است.

گزارش جدید دیجی تایمز که روی صحبت‌های شریک اپل با نام Winbond متمرکز شده، حکایت از این موضوع دارد که نسل دوم ایرپادز در نیمه دوم سال 2021 به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. منابع مطلع از این موضوع اظهار داشته‌اند که شرکت تایوانی که مسئولیت تأمین فلش‌های NOR این هدفون بی سیم را بر عهده دارد، تولید انبوه آن را از نیمه دوم سال آغاز می‌کند. متأسفانه در حال حاضر، این تمام اطلاعاتی است که از ایرپادز پرو 2 در اختیار داریم و هنوز هیچ یک از مشخصات یا زبان طراحی آن و یا حتی قیمتی که کوپرتینویی‌ها برای آن در نظر گرفته‌اند نیز اعلام نشده است.

image

 

به لطف گزارش‌هایی که پیش‌تر توسط منابع خبری منتشر شده بود، اطلاعاتی در مورد تغییرات و قابلیت‌های ایرپادز پرو 2 مشخص شده بود که در ادامه مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.

در راستای بهره گیری از سیستم SiP در طراحی چیپست این محصول، احتمالا شاهد کوچک‌تر شدن ابعاد آن خواهیم بود. این تکنولوژی به مهندسان کوپرتینویی اجازه می‌دهد تا قطعات سخت‌افزاری را در فضای نزدیک‌تری نسبت به یکدیگر قرار داده و به این ترتیب، آن‌ها حجم کمتری را نسبت به گذشته اشغال خواهند کرد. از طرف دیگر ایرپادز 3 که از نظر زبان طراحی به نسل اول ایرپادز پرو شباهت خواهد داشت، زودتر از ایرپادز پرو 2 معرفی و روانه بازار می‌شود. یکی از منابع خبری از این موضوع حکایت دارد که نسخه ارزان‌تر هدفون بی سیم اپل، در نیمه اول سال جاری میلادی رونمایی می‌شود و این محصول، از قابلیت حذف نویز فعال بی بهره خواهد بود.

یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی بر این باور است که نسخه دوم ایرپادز پرو با همان قیمت 249 دلاری همراه بوده و تنها برخی بهبود‌ها را به خود می‌بیند. در حال حاضر، هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در مورد زمان عرضه ایرپادز پرو 2 در دسترس نیست.

به یاد داشته باشید که ایرپادز پرو از قابلیت‌های جدید و بهبود باتری مناسبی بهره‌مند خواهد بود. به نظر شما، اپل چه ویژگی‌هایی را برای نسل دوم این هدفون بی سیم در نظر گرفته است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)