خانهاخبار
هم‌موسس وان پلاس شرکت فناوری جدید خود را معرفی کرد

هم‌موسس وان پلاس شرکت فناوری جدید خود را معرفی کرد

«کارل پی» هم‌موسس وان پلاس که خبر جدایی او از این شرکت چند ماه پیش منتشر شده بود، امروز در خبری از کمپانی جدید خود رونمایی کرد.
۱۳۹۹/۱۱/۹

کارل پی، هم‌موسس وان پلاس پارسال در خبری غافل‌گیرکننده اعلام کرد که پس از هفت سال از این شرکت جدا می‌شود تا ماجراجویی جدیدی را آغاز کند. در آن زمان مشخص نبود که آقای پی مشغول کار روی چه پروژه‌ای شده اما حالا بالاخره می‌دانیم که شرکت جدید او Nothing نام دارد.

Nothing شرکتی در حوزه فناوری خواهد بود که متاسفانه فعلا اطلاعات خاصی درباره زمینه‌های فعالیت آن در دسترس نیست. این شرکت توانسته از کسانی مثل یوتیوبر معروف، کیسی نیستات، هم‌موسس توئیچ، کوین لین، و مدیرعامل ردیت، استیو هافمن، ۷ میلیون دلار جذب سرمایه داشته باشد. پی در توصیف ماموریت جدید خود می‌گوید:

ماموریت Nothing حذف موانع میان مردم و فناوری به منظور خلق یک آینده دیجیتالی بی‌تکلف است. ما باور داریم که بهترین فناوری‌ها زیبا و در عین حال طبیعی و استفاده از آن‌ها آسان است. زمانی که فناوری به اندازه کافی پیشرفته شود، موقعیت آن به پس‌زمینه می‌رود و دیگر حسش نمی‌کنیم.

پی مدعی است که دنیای فناوری چند وقتی است که خسته‌کننده شده و بالاخره باید شرایط را تغییر داد. در وب‌سایت این شرکت گفته شده که کار آن‌ها شبیه دکمه ریست غول‌پیکری برای تمام نوآوری‌هاست. آن‌ها می‌خواهند به همه چیز با دیدی تازه نگاه کنند و از اول به سراغ حوزه‌های گوناگون بروند. با این حال، هنوز مشخص نیست که محصولات این شرکت چه خواهند بود.

منتها احتمالا زمان زیادی تا معرفی اولین محصولات Nothing باقی نمانده، چون در اطلاعیه امروز آن‌ها گفته شده که نخستین سری از محصولات این شرکت در نیمه نخست سال معرفی می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)