خانهاخبار
موتورولا Edge S با اسنپدراگون 870 از راه رسید

موتورولا Edge S با اسنپدراگون 870 از راه رسید

پرچمدار جدید موتورولا از چیپست تازه‌وارد کوآلکام موسوم به اسنپدراگون 870 استفاده می‌کند که قدرت بسیار بالایی دارد و طبیعتا امکان دسترسی به 5G را فراهم می‌سازد.
۱۳۹۹/۱۱/۸

موتورولا بالاخره رسما از Edge S در چین رونمایی کرد. این دستگاه از چیپست جدید اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده می‌کند که تراشه‌ای ۷ نانومتری با پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای است. یکی از این هسته‌ها از نوع کورتکس A78 بوده و سرعت کلاک آن به ۳.۲ گیگاهرتز می‌رسد. موتورولا Edge S از 5G پشتیبانی می‌کند و با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 وارد بازار می‌شود.

image

اج اس نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع IPS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد که از HDR10 پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای دو دوربین سلفی ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی است. حسگر اثر انگشت هم در پهلوی اج اس دیده می‌شود.

در قاب عقب دوربین چهارگانه‌ای تعبیه شده که یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و پشتیبانی از فیلم‌برداری 6K 30fps، یک سنسور فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز، یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور زمان پرواز دارد.

image

موتورولا اج اس انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی با استاندارد IP52 در برابر آب مقاوم است و درگاه هدفون، آداپتور شارژر، کیس محافظ و لوازم جانبی مختلفی دارد.

اج اس از امروز برای پیش‌خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و عرضه آن از ۳ فوریه شروع می‌شود. موتورولا مدل ۶ + ۱۲۸ گیگی این گوشی را با قیمت ۲۵۰ یورو، مدل ۸ + ۱۲۸ گیگی آن را با قیمت ۳۰۵ یورو و مدل ۸ + ۲۵۶ گیگی آن را با قیمت ۳۵۰ دلار به فروش می‌رساند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)