خانهاخبار
قابلیت‌های اپلیکیشن دوربین وان پلاس 9 لو رفت!

قابلیت‌های اپلیکیشن دوربین وان پلاس 9 لو رفت!

ویژگی‌های اپلیکیشن دوربین OnePlus 9 توسط منابع خبری افشا شد.
۱۳۹۹/۱۱/۸

رفته رفته به رویداد معرفی رسمی خانواده وان پلاس 9 نزدیک می‌شویم. با وجود این که هنوز تاریخ رسمی برای چنین اتفاقی مشخص نشده است، اما به نظر می‌رسد که بین ماه‌های مارچ تا می، باید منتظر رونمایی از آن‌ها باشیم. امروز انجمن توسعه دهندگان XDA Developers موفق شدند تا برخی قابلیت‌ها و امکانات اپلیکیشن دوربین این محصولات که در نسخه 6.4.23 اپلیکیشن دوربین وان پلاس از آن‌ها یاد شده را کشف کنند.

نام این قابلیت‌ها به صورت زیر اعلام شده است:

  • Moon Mode
  • Starbust Mode
  • HyperLapse
  • Focus Peaking Mode

شایعات و تصاویر رندر شده که از این محصولات منتشر می‌شود، کم کم در حال آماده کردن ذهن کاربران برای معرفی خانواده وان پلاس 9 است. البته در حال حاضر، هنوز برخی زوایای دو محصول جدید وان پلاس در هاله‌ای از ابهام باقی مانده و اطلاعاتی در مورد آن‌ها منتشر نشده است. بر اساس کد‌هایی که توسط انجمن توسعه دهندگان XDA Developers کشف شده، ظاهرا طراحان و مهندسان وان پلاس قصد دارند تا امکانات و ویژگی‌های جذابی را به اپلیکیشن دوربین OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro اضافه نمایند.

اولین قابلیتی که به این ترتیب مشخص شده، با نام Tilt-Shift شناخته می‌شود. این تکنیک، به کاربران کمک می‌کند تا تصاویری مینیاتوری را ثبت و ضبط کنند. هدف این ویژگی، القای افکتی جذاب از تصاویر مختلف است که به اشیاء مختلف اجازه می‌دهد تا کوچک‌تر از حالت عادی خود در تصویر شکار شده ثبت شوند.

image

 

امکان جذاب دیگری که شاهد آن خواهیم بود، Starbust Mode نام دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا هنگام عکاسی از یک منبع نوری مانند خورشید، به جای یک نقطه نورانی، یک افکت نوری جذاب را ثبت و ضبط کنید. این افکت بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد و سبب ایجاد خلاقیت‌های جالبی از سوی کاربران می‌شود.

در حالی که وان پلاس 9 از لنز تله فوتو بهره‌مند نخواهد بود، اما این محصول به قابلیت Moon Mode مجهز است که به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر با کیفیتی از ماه و آسمان شب بیندازند. به این ترتیب فیلترهای رنگی مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد که هنگام عکاسی از ماه، می‌توانید آن‌ها را در نظر گرفته و تصاویر هنری جالبی را ثبت و ضبط کنید.

قابلیت HyperLapse نیز به خودیِ خود گویای همه چیز است. در این حالت شما می‌توانید کارهای جالبی را فیلم برداری کنید. به عنوان مثال می‌توانید از شخصی که در پیاده رو مشغول قدم زدن است، در حالی که اجزای بکگراند وی به صورت سریع در حال حرکت هستند، فیلم‌برداری کنید.

آخرین قابلیتی که مهندسان وان پلاس در حال کار روی آن هستند، Focus Peaking نام دارد. به کمک این ویژگی شما می‌توانید با خیال راحت، روی سوژه مورد نظر خود فوکوس کرده و بدون توجه به شرایط نوری مختلف، این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

به یاد داشته باشید که در حال حاضر، متأسفانه هیچ مهر تأییدی روی این ویژگی‌ها نخورده است. لذا ممکن است این قابلیت‌ها تنها روی یکی از مدل‌های خانواده وان پلاس در دسترس قرار گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)