خانهاخبار
تصویر بنچمارک Galaxy XCover 5 منتشر شد

تصویر بنچمارک Galaxy XCover 5 منتشر شد

محصول جدید سامسونگ در بنچمارک گیک بنچ رویت شد.
۱۳۹۹/۱۱/۸

اسمارت فون‌های مقاوم و مستحکم گلکسی ایکس کاور سامسونگ، معمولا به سرسختی بالا در مقابل ضربه و مواردی از این قبیل مشهور هستند. به این ترتیب بسیاری از افرادی که در کارهای عمرانی مشغول به کار هستند، برای انجام امور روانه و کاری خود این محصولات را انتخاب می‌کنند. بنچمارک گیک بنچ محصول جدید سامسونگ با نام گلکسی ایکس کاور 5 با شماره ساخت SM-G525F امروز در رسانه‌های خبری منتشر شد.

image

 

این اسمارت فون در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 182 و 1148 را کسب کرده است. چنان که در تصویر مشاهده می‌کنید، محصول یاد شده با پردازنده پایه اگزینوس 850 و چهار گیگابایت رم همراه است. همچنین تصویر بالا نشان می‌دهد که گلکسی ایکس کاور 5 به صورت پیش فرض با یازدهمین نسخه از سیستم عامل اندروید همراه است. مانند سایر محصولات این حوزه، Galaxy XCover 5 نیز موفق به دریافت گواهی‌های مختلف در حوزه نظامی پیرامون مقاومت در مقابل آب و گرد و غبار شده است.

برای دسترسی به اطلاعات بیش‌تر و دقیق‌تر باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا رفته رفته به موعد رونمایی از این محصول نزدیک شویم و ببینیم سامسونگ، چه مشخصاتی را برای گلکسی ایکس کاور 5 در نظر گرفته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)