خانهاخبار
سامسونگ برای سری گلکسی S21 انتظار فروش بالایی ندارد

سامسونگ برای سری گلکسی S21 انتظار فروش بالایی ندارد

یک رسانه مشهور کره‌ای در گزارشی مدعی شده که پیش‌بینی سران سامسونگ برای فروش خانواده گلکسی اس 21 آن قدرها بالا نیست.
۱۳۹۹/۱۱/۸

سری گلکسی اس ۲۱ دارای سه مدل قدرتمند است که ارزان‌ترین آن‌ها با قیمت ۸۰۰ دلار و گران‌ترینشان با قیمت ۱۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد. شاید فکر کنید این کاهش قیمت در پرچمداران جدید سامسونگ موجب افزایش فروش آن‌ها خواهد شد، ولی نشریه کره‌ای The Elec در گزارش جدیدی می‌گوید سامسونگ انتظارات خود را برای فروش گوشی‌ها در سال ۲۰۲۱ کاهش داده است. این نشریه ادعا می‌کند که تخمین سامسونگ برای فروش سری گلکسی اس ۲۱ در سال جاری ۲۶ میلیون دستگاه است.

نکته جالب این‌که The Elec می‌گوید سری گلکسی اس ۲۰ در سال ۲۰۲۰ به همین اندازه فروش داشته ولی این مقدار از نظر سامسونگ کمتر از حد انتظار بوده است. سران این غول فناوری کره‌ای ظاهرا به خاطر اثرات ویروس کرونا بر فروشگاه‌های فیزیکی و جایگاه فعلی این برند در بازار گوشی‌های پریمیوم وادار به پیش‌بینی چنین رقمی شده‌اند.

گفته می‌شود که سهم فروش مدل پایه گلکسی اس ۲۱ با ۱۰ میلیون حدود ۴۰ درصد خواهد بود و گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ الترا نیز هر کدام با ۸ میلیون ۳۰ درصد را تشکیل می‌دهند. گمان می‌شود که تخمین سامسونگ برای فروش مدل الترا نسبت به فروش مدل اس ۲۰ الترا افزایش یافته باشد، چون آن‌ها میزان تقاضا برای مدل الترا را در سال ۲۰۲۰ دست کم گرفته بودند.

در هر حال، اقدام سامسونگ برای کاهش قیمت پرچمداران خود شایسته تحسین است. اگر کاربران از این تصمیم استقبال کنند و سری گلکسی اس ۲۱ فروش مناسبی داشته باشد، این شرکت و سایر برندها توجه بیشتری به قیمت‌گذاری محصولات خود خواهند داشت و دیگر بدون دلیل قیمت‌ها را بالا نمی‌برند. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)