خانهاخبار
وان پلاس 9 و نسخه پرو به لنز پریسکوپ مجهز نخواهند بود

وان پلاس 9 و نسخه پرو به لنز پریسکوپ مجهز نخواهند بود

محصولات جدید وان پلاس، از این ویژگی مهم بی بهره هستند.
۱۳۹۹/۱۱/۸

تصاویر رندر شده که از وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو منتشر شده، حاکی از آن است که این دو محصول به لنز پریسکوپ مجهز نخواهند بود که البته چنین موضوعی توسط یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی نیز مورد تأیید قرار گرفته است. Digital Chat Station، نام اکانتی است که در شبکه اجتماعی چینی Weibo فعالیت کرده و قرار نگرفتن لنز پریسکوپ روی محصولات جدید وان پلاس را اعلام کرده است. اما امروز، یکی از دیگر از افشاگران با نام Max Jambor نیز با ارسال توییتی، این موضوع را مورد تأیید قرار داده و اظهار داشته است که هیچ از مدل‌های وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو به لنز پریسکوپ مجهز نیستند.

از آن جایی که کمپانی‌های اوپو و وان پلاس اخیرا تمامی محصولات خود را به همراه لنز پریسکوپ معرفی و روانه بازار کردند، لذا دلیل چنین اقدامی از سوی وان پلاس هنوز مشخص نیست. باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه دلیلی باعث شده تا آن‌ها، خود را پشت آن پنهان کرده و چنین قطعه سخت‌افزاری مهمی را در محصول جدید خود قرار ندهند.

image

 

مدیر عامل وان پلاس، آقای Pete Lau چندی پیش اعلام نمود که تیم تحقیق و توسعه وان پلاس، در تلاش هستند تا دوربین محصولات جدید را بهبود بخشیده و تمرکز خاصی روی این بخش دارند. لذا با وجود عدم برخورداری وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو از لنز پریسکوپ، باید منتظر بهبود قابلیت‌های دوربین‌های این دو اسمارت فون باشیم و ببینیم چه سورپرایزی، در انتظار خریداران آن‌ها خواهد بود.

پیش بینی می شود که پرچمداران جدید کمپانی وان پلاس در ماه مارچ، با قلب تپنده تولید شده از سوی کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شوند. همچنین شایعاتی در مورد مجهز بودن نمایشگر آن‌ها به نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز به گوش می‌رسد. برخی تحلیل گران بر این باور هستند که مسئولان و مدیران وان پلاس، نسخه ارزان قیمت این سری با نام وان پلاس 9 لایت را نیز معرفی خواهند کرد که به پردازنده اسنپدراگون 856 مجهز خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)