خانهاخبار
قیمت‌های اروپا گلکسی A52 و گلکسی A72 فاش شد

قیمت‌های اروپا گلکسی A52 و گلکسی A72 فاش شد

وب‌سایت GalaxyClub در گزارشی مدعی شده که قیمت نسخه‌های 4G و 5G دو میان‌رده آتی سامسونگ را روی یک پرتال آلمانی مشاهده کرده است.
۱۳۹۹/۱۱/۷

به گزارش وب‌سایت GalaxyClub، قیمت گلکسی A52 و A72 بسیار بیشتر از گلکسی A32 در نظر گرفته شده است. این وب‌سایت می‌گوید دو موبایل آتی سامسونگ را برای مدت کوتاهی روی پرتال آلمانی Idealo مشاهده کرده و قیمت اروپایی آن‌ها را دیده است. 

ظاهرا گلکسی A52 4G با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۳۶۹ یورو و مدل ۲۵۶ گیگابایتی با ظرفیت ۴۲۹ یورو فروخته می‌شوند. مدل 5G این دستگاه نیز به ترتیب برای ظرفیت‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۴۴۹ و ۵۰۹ یورو به بازار می‌آید. متاسفانه Idealo قیمت مدل 5G گلکسی A72 را فاش نکرده، ولی می‌دانیم که مدل 4G این گوشی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی ۴۴۹ یورو و با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی ۵۰۹ یورو خواهد بود. 

سامسونگ چندی پیش از گلکسی A32 رونمایی کرد که ارزان‌ترین موبایل 5G این غول کره‌ای بود و در اروپا با قیمت ۲۸۰ یورو به فروش می‌رسد. متاسفانه در حال حاضر تاریخ دقیقی برای عرضه دو موبایل میان‌رده جدید سامسونگ در دسترس نیست، اما انتظار داریم که آن‌ها را تا پایان سه‌ماهه نخست ۲۰۲۱ ببینیم.

با توجه به عدم فراگیری سراسر شبکه 5G سامسونگ دو نسخه از محصولات جدید خود را روانه بازار می‌کند. تصویری که در ادامه می‌بینید مربوط به گلکسی A72 است که پیش‌تر توسط افشاگر معروف با نام کاربری OnLeaks منتشر شده است.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)