خانهاخبار
تصویر جعبه Redmi K40 شیائومی منتشر شد

تصویر جعبه Redmi K40 شیائومی منتشر شد

آیا ردمی K40 در جعبه خود، از آداپتور شارژر بهره می‌برد؟
۱۳۹۹/۱۱/۷

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که کمپانی شیائومی، اسمارت فون می 11 خود را با دو جعبه جداگانه طراحی و تولید کرد. یکی از این جعبه‌ها با آداپتور شارژر همراه بود و دیگری، بدون آداپتور در اختیار خریداران قرار می‌گرفت. حال به نظر می‌رسد که برند زیرشاخه کمپانی شیائومی، یعنی ردمی نیز قصد دارد تا چنین سبکی را برای محصول جدید خود با نام K40 در نظر گیرد.

بر اساس تصویری که توسط مدیر اصلی برند ردمی، آقای Lu Weibing در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده است، به نظر می‌رسد که Redmi K40 با دو جعبه مختلف بزرگ و کوچک روانه بازار خواهد شد. ظاهرا جعبه بزرگ‌تر حاوی شارژر و دیگر لوازم جانبی خواهد بود و در مقابل، جعبه کوچک‌تر تنها گوشی هوشمند K40 به همراه دفترچه‌های راهنما را درون خود خواهد دید.

image

 

البته ممکن است که این تصویر تیزر مانند، تنها در حد یک نظریه بوده و در نهایت شاهد عرضه این محصول با چنین سبک و سیاقی نباشیم. احتمال دارد که مسئولان برند ردمی، آداپتور شارژر را فدای کوچک کردن ابعاد جعبه آن نکنند.

اوایل ماه جاری، آقای Weibing به این موضوع اشاره کرد که قیمت Redmi K40 از 2999 یوآن چین (463 دلار آریکا) آغاز خواهد شد و از جمله مشخصات آن، می‌توان به نمایشگر تخت و باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت اشاره کرد. اما متأسفانه وی در اظهارات خود، هیچ گونه اشاره‌ای به وجود آداپتور شارژر درون جعبه این محصول نکرد.

این روزها، شرکت‌های زیادی در حال حذف آداپتور شارژر از درون جعبه محصولات جدید خود هستند که از جمله آن‌ها، می‌توان به کمپانی سامسونگ اشاره کرد که در محصولات سری اس 21 این برند، اثری از آداپتور شارژر درون جعبه آن‌ها نبود. این روند توسط شرکت اپل و همزمان با عرضه آیفون‌های 2020 آغاز شد و حالا کمپانی‌های زیادی، به این کمپین راه افتاده می‌پیوندند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)