خانهاخبار
اتفاقی عجیب برای اکانت فیس بوک کاربران آیفون

اتفاقی عجیب برای اکانت فیس بوک کاربران آیفون

روز گذشته، افرادی که از طریق آیفون با اکانت فیس بوک خود در ارتباط بودند، اتفاقی عجیب را تجربه کردند.
۱۳۹۹/۱۱/۵

اگر از آن دسته افرادی هستید که از طریق آيفون با اکانت فیس بوک خود در ارتباط هستید، مطمئنا روز گذشته اتفاقی عجیب و غریب را تجربه کرده‌اید. بر اساس اتفاقی که فیس بوک آن را با عنوان Configuration Change می‌شناسد یا به دلایلی دیگر، کاربران آیفون فیس بوک روز گذشته به صورت خودکار و غیر ارادی از اکانت فیس بوک‌شان به بیرون انداخته شدند. اگر قصد استفاده از اپلیکیشن فیس بوک روی آیفون خود را دارید، باید مجددا وارد این پلتفرم شوید. طبق گزارش Engadget، افرادی که از سیستم تأیید دو مرحله‌ای از طریق اس ام اس روی اکانت خود استفاده می‌کردند، پس از این اتفاق قادر به وارد شدن به اکانت خود از این طریق نبودند.

تأیید دو مرحله‌ای، یک لایه امنیتی پس از رمز عبور را در اختیار شما قرار می‌دهد و به این ترتیب اگر شخصی به پسورد اکانت شما دسترسی پیدا کند، باز هم قادر به ورود به اکانت‌تان نخواهد بود. در این حالت شما برای ورود به اکانت ابتدا باید نام کاربری و رمز عبورتان را وارد نمایید. در صورت درست بودن این قضیه، یک کد از طریق فیس بوک به شماره همراه‌تان اس ام اس می‌شود که باید برای تأیید هویت، آن را وارد نمایید. متأسفانه پس از روی دادن اتفاق یاد شده، روند ارسال پیام برای تأیید دو مرحله‌ای نیز با تأخیر زیادی همراه بود و کاربران برای ورود به اکانت، مجبور به ارائه تصویری از کارت شناسایی خود شدند.

image

 

اکانت رسمی فیس بوک در شبکه اجتماعی توییتر، این موضوع را با پیامی که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، با کاربران در میان گذاشته و اعلام داشته است که مسئولان مربوطه، پیام‌های خطای دریافت شده توسط کاربران در این زمینه را مشاهده کرده و به دنبال راه حلی برای آن هستند. در انتها، از صبر و شکیبایی کاربران تشکر به عمل آمده است.

همچنین مسئولان وب سایت انگجت نیز با پیگیری در این زمینه، به این موضوع رسیدند که مسئولان فیس بوک از بروز چنین مشکلی اطلاع داشته و سعی دارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن، این مورد را حل و فصل کنند. آن‌ها باور دارند که این مشکل به دلیل تغییرات تنظیمات روی داده و به زودی برطرف می‌شود.

ظاهرا به تازگی، این مشکل حل و فصل شده است و از آن جایی که هیچ یک از کاربران شکایتی در این زمینه در ساعات اخیر مطرح نکرده‌اند، لذا می‌توانید به راحتی از اپلیکیشن فیس بوک مانند گذشته استفاده نمایید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)