خانهاخبار
قابلیت ردیابی اپل واچ، جان یک زن ربوده شده را نجات داد

قابلیت ردیابی اپل واچ، جان یک زن ربوده شده را نجات داد

زنی با استفاده از اپل واچ، پروسه ربودن شدن خود را به دخترش گزارش داد.
۱۳۹۹/۱۱/۵

به گزارش وب سایت News 4 San Antonio، پلیس سن آنتونیو در ایالت تگزاس به کمک سرویس Emergency اپل واچ، موفق شد تا محل یک شخص ربوده شده را کشف کرده و وی را نجات دهد.

قضیه از این قرار است که پلیس شهر سن آنتونیو، تماسی را از دختری که ادعای ربوده شدن مادرش را داشته، دریافت کرده است. وی از اپل واچ خود استفاده کرده و به کمک آن، با دخترش تماس گرفته و در مورد داستان ربوده شدنش به او اطلاع داده است.

گزارش پلیس از این واقعه به صورت زیر است:

زمانی که به محل رسیدیم، با دختری برخورد کردیم که مدعی می‌شد مادرش ربوده شده است. او در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که مادرش به همراه آقای Adalberto Longoria در خارج از آپارتمان، مشغول جر و بحث بوده و او صدای جیغ‌های مادرش را شنیده است. این دختر مدعی شده است که صدای جیغ‌های مادرش را از پارکینگ شنیده، اما نمی‌داند که او را به چه مکانی برده‌اند. حدود 10 یا 15 دقیقه بعد از این حادثه، مادر این دختر با او از طریق اپل واچ تماس گرفته و اعلام کرده است که آقای Longoria وی را ربوده و قصد صدمه زدن به او را دارد. در حالی که مکالمه میان آن‌ها در جریان بوده، ناگهان ارتباط تماسی قطع شده است.

image

 

پس از این اتفاق، آن‌ها از سرویس Emergency cellular ping برای ردیابی محل اپل واچ استفاده کردند.

افسران پلیس به کمک تکنولوژی ردیابی، سعی کردند تا محل این زن ربوده شده را پیدا کنند. به این ترتیب محل فرد قربانی، هتل Hyatt Place در بلوار East Sonterra اعلام شد. زمانی که آن‌ها به این محل رسیدند، زن ربوده شده را به صورت حبس شده در یک ماشین درون پارکینگ پیدا کردند. متأسفانه آقای Longoria صحنه جرم را با پای پیاده ترک کرده بود.

خوشبختانه طی مدت کوتاهی، پلیس ایالات متحده موفق شد تا فرد گروگان گیرنده را دستگیر کند.

در نهایت بد نیست بدانید که اپل واچ در صورت نزدیک بودن به آیفون، قادر است تا از لوکیشن آن استفاده کرده و این گزینه را به اشخاص دیگر ارسال کند. همچنین اگر مدل سلولار آن را خریداری کرده باشید، دیگر نیازی به آیفون نبوده و هر زمان که ارتباطی با شبکه‌های مخابراتی وجود داشته باشد، عملیات مخابره لوکیشن به آسانی انجام می‌پذیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)