خانهاخبار
آیا مک بوک ایر 15 اینچی در دست تولید است؟

آیا مک بوک ایر 15 اینچی در دست تولید است؟

ظاهرا کوپرتینویی‌ها در صدد تولید مک بوک ایر با نمایشگری بزرگ‌تر هستند.
۱۳۹۹/۱۱/۴

چندی پیش، خبرهایی در مورد توسعه و تولید مک بوک ایر با نمایشگر 15 اینچی از سوی مدیران اپل به گوش می‌رسید و حالا به نظر می‌رسد که این فرضیه در حال تبدیل شدن به واقعیت است و باید در آینده نزدیک، انتظار رونمایی از چنین محصولی را داشته باشیم.

آقای مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ در آخرین گزارش خود، از توسعه و تولید مک بوکی نازک‌تر و کم وزن‌تر از مک بوک ایر به همراه مگ سیف، USB 4 و پردازنده اختصاصی جدید خبر داده است.

متن گزارش کامل خبرگزاری بلومبرگ به شرح زیر است:

کمپانی اپل در فکر توسعه و تولید نسخه بزرگ‌تر مک بوک ایر با نمایشگر 15 اینچی است، اما به نظر نمی‌رسد که این محصول را در نسل بعدی شاهد باشیم. افرادی که به مدیران اپل نزدیک بوده و از این موضوع باخبر شده‌اند و از طرف دیگر درخواست نموده‌اند تا نام‌شان فاش نشود، این موضوع را مطرح کرده‌اند. متأسفانه یکی از سخن‌گویان اپل از اظهار نظر در این مورد سر باز زده است.

به نظر می‌رسد که اپل در سال جاری میلادی و سال آینده (2021 و 2022)، خط تولید مک‌های خود را‌ آپگرید خواهد کرد.

image

 

آپدیت‌های دیگر مک‌ها در راه است

در کنار مگ سیف، USB 4 و سایر قابلیت‌ها که در ابتدای متن به آن‌ها اشاره کردیم، ظاهرا طراحان و مهندسان کوپرتینویی در حال تغییر زبان طراحی مک‌ها هستند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت، چه محصولی به خط تولید راه پیدا خواهد کرد.

در حالی که انتظار نمی‌رود تا پیش از اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده شاهد رونمایی از مک بوک ایر با طراحی جدید باشیم، اما به نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها آیتم‌های دیگری را برای کاربران خود درون آستین نگه داشته‌اند. به عنوان مثال پیش بینی می‌شود که نسل جدید آیمک با زبان طراحی متفاوت، اواخر سال جاری به دنیای تکنولوژی معرفی شود.

همچنین انتظار رونمایی از مانیتورهای ارزان قیمت‌تر و مک پرو با ابعاد کوچک‌تر نسبت به مدل فعلی را داریم.

نسل آینده اپل سیلیکون

آپدیت مک‌ها همراه با پردازنده‌های جدید اختصاصی اپل، اتفاقی هیجان انگیز به حساب می‌آید. به این ترتیب، نهایت قدرتی که از یک سیستم می‌توان انتظار داشت، از این طریق فراهم می‌شود. چرا که سخت افزار و نرم‌افزار به صورت همزمان، توسط پرسنل کمپانی اپل طراحی و تولید می‌شود و به این ترتیب، هماهنگی خاصی میان آن‌ها به عمل خواهد آمد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)