خانهاخبار
ال‌جی هر احتمالی را برای آینده کسب و کار موبایل خود ممکن می‌داند

ال‌جی هر احتمالی را برای آینده کسب و کار موبایل خود ممکن می‌داند

مدیرعامل شرکت ال‌جی با ارسال یادداشتی به کارمندان این شرکت تاکید کرده که آینده کسب و کار تلفن‌های هوشمند این شرکت قابل پیش‌بینی نیست و آن‌ها هر گزینه‌ای را بررسی می‌کنند.
۱۳۹۹/۱۱/۲

ال‌جی در پنج سال اخیر شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته و به صورت متوالی با از دست دادن سهم بازار خود زیان به بار آورده است. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت می‌خواهد تدابیر جدی‌تری را برای تغییر اوضاع اجرایی کند.

به گزارش ZDNet Korea و نشریه Yonhap News، مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس، بونگ-سئوک کوون (Bong-Seok Kwon) با ارسال ایمیلی به کارمندان خود اعلام کرده که هر احتمالی برای آینده کسب و کار تلفن‌های هوشمند این شرکت ممکن است.

به نقل از این گزارش، مدیرعامل ال‌جی می‌گوید: «ال‌جی الکترونیکس به نقطه‌ای رسیده که باید با ارزیابی شرایط موجود و رقابت‌های آتی بازار موبایل بهترین تصمیم را بگیرد. در حال حاضر، هر احتمالی قابل طرح است و مسیر حرکت کسب و کار این شرکت به دقت زیر ذره‌بین قرار دارد.» البته او در بخشی از صحبت خود تاکید کرد که صرف‌نظر از تصمیم نهایی کارمندان این بخش همچنان شغل خود را حفظ خواهند کرد.

یکی از سخنگویان ال‌جی در گفتگو با Android Authority تایید کرد که ایمیلی برای کارمندان فرستاده شده، اما یادآور شد که در این ایمیل حرفی از فروش یا تعدیل نیرو به میان نیامده است:

این یادداشت داخلی عمدتا برای پاسخ‌گویی به شایعات محلی کره جنوبی تنظیم شد تا به کارمندان اطلاع داده شود که هنوز تصمیمی برای آینده کسب و کار موبایل این شرکت گرفته نشده اما مدیریت تصمیمات خود را به چیزی محدود نمی‌کند. به طور خلاصه در این یادداشت گفته شد: «مدیریت ال‌جی الکترونیکس متعهد به اتخاذ هرگونه تصمیم ضروری برای حل چالش‌های کسب و کار موبایل خود در سال ۲۰۲۱ است. تا امروز هیچ‌چیزی نهایی نشده است.»

با این حال، خبرگزاری NewsPim کره جنوبی می‌گوید VinGroup ویتنامی، مالک برند تلفن‌های هوشمند VinSmart، مایل به خرید کسب و کار گوشی‌های هوشمند آمریکای شمالی ال‌جی است. گفته می‌شود که شبکه فروش تلفن‌های هوشمند ال‌جی، مرکز خدمات پس از فروش، کارمندان مرکز تحقیق و توسعه و خط تولید آمریکای لاتین این شرکت که همگی متعلق به شاخه ایالات متحده هستند از اهداف اصلی این معامله‌ی احتمالی خواهند بود.

آمریکای شمالی محبوب‌ترین بازار ال‌جی است که در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ در آن سهمی ۱۳ درصدی را در اختیار داشت. بنابراین هر شرکتی که بخواهد کسب و کار آمریکایی ال‌جی را خریداری کند از همان ابتدا با سهم بازار قدرتمندی وارد بازار خواهد شد.

برند VinSmart در خارج از ویتنام شناخته‌شده نیست، اما آن‌ها به همراه ZTE اولین شرکتی بودند که از موبایلی با دوربین سلفی زیر نمایشگر رونمایی کردند. این شرکت با عرضه محصولی به نام VSmart Aris Pro یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی را زیر صفحه نمایش قرار داد.

به نظر شما ال‌جی باید کسب و کار موبایل خود را بفروشد یا نه؟ در نهایت چه سرنوشتی برای این برند محبوب رقم خواهد خورد؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)