خانهاخبار
آنر روی سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند با خدمات گوگل کار می‌کند

آنر روی سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند با خدمات گوگل کار می‌کند

به گزارش روزنامه مشهور روسی، آنر مشغول کار روی خط تولید جدیدی از تلفن‌های هوشمند است که بالاخره با خدمات و اپلیکیشن‌های گوگل به بازار می‌آید.
۱۳۹۹/۱۱/۲

هوآوی از زمان آغاز جنگ تجاری آمریکا و چین که منجر به تحریم این شرکت شد با مشکلات زیادی روبرو گردید و زیربرند آنر را هم درگیر این چالش‌ها کرد. این شرکت چند وقت پیش آنر را فروخت تا شاید این برند فرصتی برای همکاری با شرکت‌های آمریکایی از جمله گوگل و بازگشت به بازار داشته باشد.

حالا به گزارش روزنامه مشهور روسی Kommersant، آنر دست به کار شده تا خط تولید جدیدی از تلفن‌های هوشمند را با خدمات گوگل بسازد. یک منبع آگاه می‌گوید جدایی از هوآوی به معنای این است که فروشگاه اپ گالری در گوشی‌های فعلی این برند در دسترس می‌ماند، ولی گوشی‌های جدید آنر فاقد اکوسیستم HMS خواهند بود.

این برند حدود ۱۸ ماه است که تلفن‌های هوشمند خود را بدون خدمات و اپلیکیشن‌های گوگل می‌فروشد و همین مسئله باعث افت قابل توجه فروش آن‌ها در اروپا و روسیه شده است، جایی که Kommersant می‌گوید آن‌ها (پس از سامسونگ) دومین برند بزرگ بازار موبایل در سال ۲۰۲۰ بوده‌اند.

اکنون همه چشم‌انتظار سری آنر V40 هستند، ولی این محصولات تحت مالکیت هوآوی توسعه پیدا می‌کردند و طبیعتا باید با Magic UI و بدون GMS به بازار بیاید.

این تغییر احتمالا از آنر X11 و آنر 40 در محصولات این شرکت اعمال می‌شود، اما هنوز نمی‌دانیم که آیا اسامی این گوشی‌ها هم تغییر می‌کند تا آنر تاکید بیشتری بر استقلال خود داشته باشد یا خیر.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)