خانهاخبار
نام یکی از قابلیت‌های گلکسی نوت 21 توسط سامسونگ ثبت شد

نام یکی از قابلیت‌های گلکسی نوت 21 توسط سامسونگ ثبت شد

پرچمدار بعدی سامسونگ به یک ویژگی منحصر به فرد مجهز خواهد بود.
۱۳۹۹/۱۱/۲

هفته گذشته، خبری در مورد آماده نبودن تکنولوژی دوربین سلفی قرار گرفته در زیر نمایشگر سامسونگ در رسانه‌ها نقل گردید و در کنار آن، ویدئویی تبلیغاتی نیز منتشر شد. در بخشی از این ویدئو، سه حرف UPC در کنار یکدیگر، در بالای صفحه دیده شده و دقیقا در قسمت پایین آن، عبارت Under panel camera قرار گرفته بود. طبق اطلاعاتی که توسط منابع خبری کره‌ای منتشر شده، ظاهرا مسئولان سامسونگ در تاریخ پانزدهم ژانویه مصادف با بیست و ششم دی ماه، عبارت UPC که مختصر شده Under penal camera است را به نام خود به ثبت رسانده‌اند.

با انتقال دوربین سلفی، لنزهای مربوطه و تجهیزات دیگر به زیر نمایشگر، شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند می‌توانند از این فناوری استفاده کرده و محصولاتی با نمایشگر یکپارچه و تمام صفحه را طراحی و تولید کنند. به این ترتیب دیگر شاهد رونمایی از محصولات با ناچ، پانچ هول یا حتی دوربین سلفی پاپ آپ نخواهیم بود. در متن این گواهی ثبت شده آمده است که حروف UPC به واژه Under Panel Camera مرتبط بوده و در کنار گوشی‌های هوشمند، شاهد تلویزیون‌های هوشمندی با دوربین قرار گرفته در زیر نمایشگر نیز خواهیم بود.

image

 

هفته گذشته، سامسونگ ویدئویی را منتشر کرد که در آن، یک گوشی هوشمند معرفی نشده را شاهد بودیم. این محصول فاقد پانچ هول یا بریدگی نمایشگر برای قرارگیری دوربین سلفی بود. برخی افراد معتقد هستند که این ویدئو به گلکسی نوت 21 وابسته است. به این ترتیب می‌توانیم منتظر ارائه اسمارت فونی با نمایشگر یکپارچه و تمام صفحه باشیم.

image

 

بد نیست بدانید که سامسونگ، تنها تولید کننده گوشی هوشمندی با دوربین سلفی قرار گرفته در زیر نمایشگر نخواهد بود. در حقیقت، Axon 20 5G که توسط کمپانی ZTE چندی پیش معرفی شد، اولین محصول در این عرصه است که چنین قابلیتی را با خود یدک می‌کشید. همچنین هفته گذشته، پتنت ثبت شده از سوی کمپانی هوآوی در مورد اسمارت فونی با دوربین سلفی قرار گرفته در زیر نمایشگر، توسط یک موسسه چینی ثبت و ضبط شد که تصویر آن نیز در مدت کوتاهی‌، در رسانه‌های خبری منتشر گردید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)