خانهاخبار
محصول آینده ریلمی توسط مدیر این شرکت معرفی شد

محصول آینده ریلمی توسط مدیر این شرکت معرفی شد

کمپانی ریلمی در آینده نزدیک، از اسمارت فونی جدید رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۹/۱۱/۲

مسئولان شرکت Realme قصد دارند تا ظرف هفته‌های آتی، از پرچمدار جدید خود که به پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز است، رونمایی کنند. این محصول در حال حاضر با کد نام Realme Race شناسایی می‌شود. به نظر می‌رسد که این اسمارت فون، خط تولید جدیدی را با خود به همراه آورد. اما از طرف دیگر، برخی شایعات حاکی از آن است که گوشی هوشمند یاد شده به عنوان عضو جدیدی از سری X خواهد بود.

یکی از مدیران ارشد ریلمی در شبکه اجتماعی توییتر، تیزری ویدئویی را به تازگی منتشر کرد که در آن، عبارت X is the future عنوان شده است و در متن توییت مربوط به آن نیز از واژه Xcited استفاده شده است.

 

به این ترتیب می‌توانیم به این موضوع پی ببریم که Realme X، یک محصول مستقل نسبت به Realme Race خواهد بود. سال گذشته، گوشی هوشمند Realme X7 با پردازنده تولید شده توسط کمپانی مدیاتک همراه بود و اگر این وضع همچنان ادامه پیدا کند، باید انتظار داشته باشیم که Realme X9 نیز با تراشه جدید مدیاتک که فردا به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود، همراه باشد. اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد،‌ لذا به محض معرفی محصول جدید Mediatek، باید انتظار ارائه اطلاعات بیشتر از سوی مدیران و مسئولان ریلمی را داشته باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)