خانهاخبار
بروزرسانی اندروید 11 برای گلکسی فولد عرضه شد

بروزرسانی اندروید 11 برای گلکسی فولد عرضه شد

دارندگان Galaxy Fold امکان آپدیت به اندروید 11 را پیدا کردند.
۱۳۹۹/۱۱/۱

به نظر می‌رسد که سامسونگ سال جدیدی میلادی را با قدرت هرچه تمام‌تر آغاز کرده است. رونمایی از خانواده گلکسی اس 21 به عنوان اتفاقی مهم برای این برند کره‌ای به حساب می‌آید. اما در کنار معرفی پرچمداران جدید، سامسونگ از ارائه آپدیت‌های نرم‌افزاری برای محصولات پیشین نیز غافل نمانده است.

گلکسی زد فولد 2، اولین محصول سامسونگ با نمایشگر منعطف بود که امکان آپگرید به اندروید 11 را در سال جاری میلادی پیدا کرد و حالا نوبت به دومین گزینه، یعنی گلکسی فولد رسیده است. به گزارش سم موبایل، یازدهمین نسخه از سیستم عامل اندروید حالا در اختیار دارندگان نسخه LTE گلکسی فولد در فرانسه و امارات متحده عربی و نسخه 5G در سوئیس و انگلستان قرار گرفته است.

آپدیت اندروید 11 به صورت پیش فرض با رابط کاربری One UI 3.0 و پچ امنیتی ماه ژانویه 2021 همراه است. اما نکته بد این ماجرا، این جاست که متأسفانه سامسونگ این آپدیت را در ماه جاری برای تمامی دارندگان گلکسی فولد عرضه نخواهد کرد. اما بد نیست بدانید که طبق نقشه راه کمپانی سامسونگ و در بدترین حالت ممکن، آپدیت اندروید 11 تا پایان ماه فوریه در دسترس کلیه دارندگان Galaxy Fold قرار می‌گیرد.

image

 

به صورت معمول، سامسونگ تایم لاین ارائه آپدیت نرم‌افزاری برای محصولات مختلف را در اپلیکیشن Members قرار می‌دهد. پس اگر از جمله دارندگان گوشی های هوشمند سامسونگ هستید و تمایل دارید بدانید که آخرین آپدیت سیستم عامل اندروید و رابط کاربری وان یو آی چه زمانی برای شما در دسترس قرار می‌گیرد، کافی است اپلیکیشن Members را باز کرده یا در صورت نداشتن آن به صورت پیش فرض،‌ آن را از فروشگاه نرم‌افزاری گلکسی استور دانلود کنید.

آیا شما هم از جمله دارندگان گلکسی فولد هستید؟ اگر چنین است،‌ آیا آپدیت اندروید 11 به همراه رابط کاربری One UI 3.0 برای اسمارت فون شما عرضه شده است؟ در این صورت، نظرات خود پیرامون تجربیات استفاده از این پلتفرم را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Sz

۱۳۹۹/۱۱/۱
چرا نظرات منو نمیذارید ؟