خانهاخبار
لپ‌تاپ ردمی بوک پرو 15 در ماه فوریه معرفی می‌شود

لپ‌تاپ ردمی بوک پرو 15 در ماه فوریه معرفی می‌شود

ردمی امروز تایید کرد که لپ‌تاپ بعدی از سری ردمی بوک را در ماه فوریه معرفی می‌کند. با این حساب احتمال داده می‌شود که این محصول همراه با ردمی K40 از راه برسد.
۱۳۹۹/۱۱/۱

شیائومی هفته گذشته تایید کرد که به‌زودی لپ‌تاپ جدید ردمی‌بوک پرو را با نسل یازدهم پردازنده اینتل عرضه می‌کند. این شرکت حالا امروز اعلام کرده که ردمی‌بوک پرو در ماه فوریه از راه می‌رسد. شایعات می‌گویند لپ‌تاپ بعدی ردمی با اسم RedmiBook Pro 15 وارد بازار می‌شود.

پیکربندی دقیق ردمی‌بوک پرو ۱۵ هنوز مشخص نیست. ولی این شرکت قبلا با نسل یازدهم پردازنده Core i5 و Core i7 در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده بود. گیک‌بنچ نشان داد که این دستگاه از Core i5-11300H و Core i7-11370H با ۱۶ گیگابایت رم و ویندوز ۱۰ استفاده می‌کند.

در عین حال، ردمی‌بوک 15S هم که قبلا در گیک‌بنچ رویت شده بود با پردازنده AMD Ryzen از راه می‌رسد. این دستگاه Ryzen 5 5600H به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. البته نسخه دیگری با Ryzen 7 5800H و ۱۶ گیگابایت رم هم عرضه می‌شود.

انتظار داریم ردمی در ماه فوریه از سری ردمی K40 هم پرده بردارد. این احتمال مطرح است که در همان مراسم از ردمی‌بوک پرو ۱۵ رونمایی شود. ردمی K40 پرو باید با قیمتی در حدود ۴۶۲ دلار، اسنپدراگون ۸۸۸، نمایشگر مسطح با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به بازار بیاید. شایعات حاکی از آن است که هر دو مدل K40 ماه آینده با اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی می‌شوند.

ماه آینده برای شیائومی بسیار پرهیجان خواهد بود چون انتظار داریم که می ۱۱ پرو را هم ببینیم. گزارش‌ها می‌گویند این دستگاه با دوربینی بهتر از می ۱۱ معمولی از راه می‌رسد. در برخی شایعات اشاره شده که این گوشی می‌تواند اولین محصول شیائومی با دوربین زیر نمایشگر باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)