خانهاخبار
با بهترین بازی‌های ماجراجویانه آشنا شوید

با بهترین بازی‌های ماجراجویانه آشنا شوید

در این مطلب می‌خواهیم عناوین برتر در حوزه بازی‌های ماجراجویانه را مورد بررسی قرار دهیم.
۱۳۹۹/۱۰/۳۰

با وجود تلاش‌هایی که دولت‌های مختلف برای مبارزه با ویروس کرونا می‌کنند، بعید به نظر می‌رسد که در سال 2021، مهلت آن چنان زیادی برای ماندن در منزل را داشته باشیم. اما تا آن زمان، می‌توانیم از این فرصت باقی مانده استفاده کرده و بازی‌های جذابی را تجربه کنیم. در ادامه این مطلب، بازی های ماجراجویانه ای که در سال 2021 در اختیارمان هست را مورد بررسی قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

Sherlock Holmes: Chapter One

image

 

شرکت بازی سازی Frogwares تا به حال با انتشار سری بازی‌های شرلوک هولمز به موفقیت قابل ملاحظه‌ای دست پیدا کرده است. حالا آن‌ها از تمام اتفاقاتی که در حین ساخت Sinking City در اذهان‌شان شکل گرفته، الهام گرفته‌اند و دست به تولید و توسعه یک بازی هیجان انگیز زده‌اند که در دنیای ماورایی اتفاق می‌افتد.

Weird West

image

 

این بازی می‌تواند به عنوان اکشن ترین بازی در حوزه گیم‌های ماجراجویانه به حساب بیاید. در شهر Weird West، گاوبازها و اتفاقات ماورا الطبیعه با یکدیگر دست و پنجه نرم می‌کنند. ژانر این بازی تا حدودی عجیب و غریب به نظر می‌رسد. اما بد نیست بدانید افرادی که در این منطقه به دنبال طلا می‌گردند، اغلب به آن دست پیدا می‌کنند. امیدواریم که Weird West، بتواند تا آن جا که لیاقت دارد، در حوزه بازی‌های ماجراجویانه خودنمایی کند.

The Forgotten City

image

 

این بازی در ابتدا، به عنوان حالت Skyrim مورد استفاده قرار گرفت. اما به دلیل استقبال بیش از اندازه کاربران، در نهایت به عنوان نسخه‌ای جداگانه معرفی خواهد شد. در بازی The Forgotten City، شما ویرانه‌های شهر روم باستان را در گذشته و حال کاوش خواهید کرد و شاهد سقوط کردن شهر و زنده ماندن برخی از ساکنین آن خواهید بود. در کنار گرافیک جذاب و داستان فوق العاده، اتفاقات زیادی در این شهر فراموش شده در انتظار شما هستند.

The Medium

image

 

شرکت بازی سازی Bloober Team در سال‌های اخیر با ارائه عناوینی مانند Blair Witch و Observer، نامی برای خود در عرصه گیمینگ دست و پا کرده‌ است. حال آن‌ها قصد دارند تا با طراحی و توسعه بازی The Medium، در این مسیر موفق به راه خود ادامه داده و ترکیبی از ترس و ماجراجویی را برای شما به ارمغان بیاورند. به این ترتیب شما در نقش شخصیت اصلی این بازی، روی خط مرگ یا زندگی قدم برمی‌دارید و اتفاقات هیجان انگیزی را تجربه خواهید کرد. متأسفانه تا به این لحظه اطلاعات زیادی در مورد آن منتشر نشده است، اما تریلر فوق العاده‌ای که از این بازی منتشر شده، نشان دهنده آن است که باید منتظر یک بازی جذاب باشیم.

Paradise Lost

image

 

یک شخصیتی که از آینده آمده است، با اسطوره‌های اسلاوی در یک پناهگاه متروک متعلق به نازی‌ها در قلب بهشت گمشده روبرو می‌شود. چه کسی تمایل به کشف این پناهگاه را ندارد؟ چه کسی نمی‌خواهد رازهای قرار گرفته درون این پناهگاه پنهان را کشف کند؟ مطمئنا شما به عنوان شخصیت اصلی بازی، باید داستان این جهان عجیب و غریب را پیش برده و اتفاقات هیجان انگیز آن را تجربه کنید.

Martha is Dead

image

 

تریلر بازی Martha is Dead مطمئنا در نگاه اول حس غریبی را در شما به وجود خواهد آورد. اما در پس ذهن‌تان، اسراری شکل خواهد گرفت که حل کردن‌شان، سال‌ها به طول می‌انجامد. این بازی در سال 1944 اتفاق می‌افتد، اما بد نیست بدانید که محتوای آن هیچ ربطی به جنگ جهانی دوم نداشته و در مقابل، باید به دنبال اسرار مرگ مارتا در توسکانی باشید. تهدید به جنگ هر لحظه نزدیک‌تر می‌شود، اما پرونده قتل شما با اتفاقات عجیب و غریب احاطه شده و بر خلاف فرهنگ عامیانه شهر است. لذا شما باید این دو موضوع را از یکدیگر جدا کنید.

Syberia: The World Before

image

 

بازی‌های سری Syberia از جمله طولانی ترین عناوین در حوزه گیم‌های ماجراجویانه به حساب می‌آید. البته سومین نسخه از این بازی که در سال 2017 عرضه شد، کاملا ناامید کننده به نظر می‌رسد. اما بد نیست بدانید که شرکت بازی سازی Microids دست از تلاش برنداشته و با مشارکت Koalabs، در حال طراحی و توسعه نسخه جدید این بازی با نام Syberia: The World Before است. این بازی با دو شخصیت مستقل Kate Walker و Dana Roze انجام می‌شود که به ترتیب در سال‌های 2004 و 1937 زندگی می‌کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)