خانهاخبار
رسمی: پوکو F2 با چیپست پرچمدار به بازار می‌آید

رسمی: پوکو F2 با چیپست پرچمدار به بازار می‌آید

سخنگوی شرکت پوکو در مصاحبه‌ای اعلام کرده که وارث پوکو F1 برخلاف شایعات چیپست میان‌رده نخواهد داشت.
۱۳۹۹/۱۰/۳۰

دو سالی است که شایعاتی پیرامون پوکو F2 منتشر می‌شود ولی هنوز هیچ نشانه‌ای به‌صورت رسمی از این گوشی در دسترس نیست. حالا امروز یکی از سخنگویان شرکت در اقدامی غیرمنتظره مصاحبه‌ای انجام داده و اعلام کرده که آن‌ها در پرچمدار بعدی خود به دنبال چه چیزی هستند و نقشه‌های آینده‌شان چیست.

آنوج شارما، سخنگوی شرکت پوکو، در مصاحبه‌ای درباره محصول بعدی این شرکت صحبت کرده و به برخی از شایعات پاسخ داده است. یکی از این شایعات تجهیز پوکو F2 به اسنپدراگون 732G بود که بسیاری از طرفداران را ناامید کرده بود.

آقای شارما بدون افشای اطلاعات بیشتر گفت پوکو F2، هر زمان که عرضه شود، به‌صورت یک پرچمدار درست و حسابی به بازار می‌آید و چیپست میان‌رده نخواهد داشت. او با اشاره به پوکو X3 که از چیپست اسنپدراگون 732G استفاده می‌کرد، توضیح داد: «زمانی که گوشی بعدی از سری F عرضه شود، باید خیلی بهتر از سری X باشد. ما از نظر عملکرد در مورد سری F اغماض نمی‌کنیم.»

با این حال، شارما تاکید کرد که پوکو F2 به اندازه نسل قبلی آن خوش قیمت نخواهد بود: «امروز تولید محصولی شبیه پوکو F1 عملا غیرممکن است. زمانی که آن دستگاه با قیمت ۲۰٫۹۹۹ [معادل ۲۹۰ دلار] عرضه شد، حتی دستگاه‌هایی که ۵۰۰۰ روپیه گران‌تر بودند از نظر قدرت عمل به این گوشی نمی‌رسیدند.» این اتفاق آن‌قدرها غیرمنتظره نیست چون قیمت تلفن‌های هوشمند در دو سال اخیر به دلایل مختلف از جمله ظهور 5G افزایش چشمگیری داشته است.

آنوج همچنین اعلام کرد که پوکو مشغول ارزیابی شرایط است تا ببیند امکان عرضه موبایلی به عنوان جانشین پوکو F1 وجود دارد که قیمتی در همان حدود داشته باشد یا نه. البته این دستگاه عضوی از سری F نخواهد بود. این شرکت از زمان F1 فقط تلفن‌های اقتصادی را راهی بازار هند کرده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

miladm2ad

۱۳۹۹/۱۱/۱
Poco F2؟ ده بار تاریخ مطلب رو خوندم، پوکو اف 2 یک ساله عرضه شده !!! یعنی چی این مطلبتون من متوجه نشدم!!!