خانهاخبار
راه حل موقت بزرگترین مشکل اپلیکیشن سیگنال مشخص شد

راه حل موقت بزرگترین مشکل اپلیکیشن سیگنال مشخص شد

ایرادات اخیر سیگنال، برخی کاربران را کلافه کرده است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۹

همان طور که می‌دانید، استراتژی جدید مسئولان واتس اپ، کاربران را بر آن داشت تا از آن صرف نظر کرده و به سمت اپلیکیشن‌هایی مانند سیگنال و تلگرام کوچ کنند. هجوم بی سابقه به سمت اپلیکیشن سیگنال، سرورهای این نرم‌افزار را با مشکل مواجه کرد و به این ترتیب، برای مدت تقریبا 24 ساعت این اپلیکیشن از دسترس خارج شد. از همان زمان، بسیاری از کاربران در محیط این نرم افزار، قادر به ارتباط با دوستان خود نبوده و در صورت ارسال پیام به شخص یا گروه‌هایی که در آن عضویت دارید، پیام شما ارسال نشده، یا پس از ارسال شدن توسط شخص مقابل قابل خواندن نیست یا در نهایت، پیام شخص مقابل که در جواب شما ارسال می‌شود، به دست شما نمی‌رسد.

مشکل عدم دسترسی کاربران به اپلیکیشن سیگنال در مدت کوتاهی برطرف شد و خوشبختانه این نرم‌افزار مجددا به حالت آنلاین بازگشت. اما مشکل یاد شده در صورت ارسال یا دریافت پیام همچنان به قوت خود باقی ماند. نوار قرمز رنگی که در قسمت بالایی این اپلیکیشن ظاهر می‌شود، گویای این مورد است. برخی کاربران اندرویدی با پیام bad encrypted message و کاربران آیفون‌ها با پیام received message was out of sync روبرو شده‌اند. طبق اعلام مسئولان اپلیکیشن سیگنال، جای هیچ گونه نگرانی نبوده و با انجام ترفند زیر، می‌توانید از این معضل به آسانی گذر کنید.

در سیستم عامل اندروید، کافی است تا به صفحه چت شخص مورد نظر وارد شده، روی آيکون منو از قسمت بالای تصویر ضربه زده و از منوی باز شده، گزینه Reset secure session را انتخاب نمایید. در سیستم عامل آی او اس، عبارت Reset session در قسمت پایین کادر مربوط به پیام Received message was out of sync قرار دارد که با ضربه زدن روی آن، این مشکل برطرف خواهد شد. این پیام خطا روی امنیت چت‌های شما هیچ تأثیری نگذاشته و در آپدیت بعدی اپلیکیشن سیگنال، برطرف خواهد شد.

image

 

بر اساس توییتی که توسط اکانت رسمی سیگنال در شبکه اجتماعی توییتر ارسال شده است، یک راه حل آسان برای حل این مشکل وجود دارد که بالاتر به آن اشاره کردیم. مسئولان و مهندسان سیگنال در حال کار روی این ایراد هستند و به محض ارائه آپدیت نرم‌افزاری جدید، این مشکل به صورت خودکار برطرف خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

omid

۱۳۹۹/۱۱/۳
سلام.نصب کردم برنامه را ولی کد فعال سازیش نه برای ایرانسل میاد نه برای همراه اولم
درخواست تماس هم میزنم که که کد رو بهم بگن تمسی گرفته نمیشه
ایا همه این مشکل را دارن؟؟؟