خانهاخبار
گوشی تاشوی شیائومی در مترویی در چین مشاهده شد

گوشی تاشوی شیائومی در مترویی در چین مشاهده شد

به‌تازگی چند تصویر از اولین گوشی تاشوی شیائومی لو رفته که این تلفن هوشمند را در متروی چین نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۷

سامسونگ، هوآوی و موتورولا در حال حاضر بزرگ‌ترین بازیگران بازار گوشی‌های تاشو هستند، ولی هیچ‌کس شک ندارد که سایر برندها هم به‌زودی وارد این بازار خواهند شد. شیائومی یکی از شرکت‌هایی است که به‌طور جدی روی گوشی‌های تاشو کار می‌کند و به‌تازگی یکی از موبایل‌های تاشوی آن‌ها با MIUI 12 در مترویی در چین دیده شده. البته این دستگاه ظاهرا درون کیس محافظی قرار گرفته تا به نحوی گوشی را مخفی نگه داشته شود.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات خاصی پیرامون موبایل تاشوی شیائومی در دسترس نیست، اما اگر این دستگاه به مرحله آزمایش عملی در دنیای واقعی رسیده، احتمالا چیزی تا عرضه عمومی آن باقی نمانده است.

تنها چیزی که از این تصاویر متوجه می‌شویم این است که گوشی تاشوی شیائومی MIUI 12 دارد و مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. نکته عجیب آن‌که دوربینی برای سلفی روی این صفحه دیده نمی‌شود. کلیدهای پاور و تنظیم صدا در سمت راست قرار گرفته و این تمام چیزی است که فعلا می‌توانیم از روی این عکس‌ها تشخیص دهیم. البته بهتر است به چین‌خوردگی قابل توجه صفحه هم اشاره کنیم که در تصاویر حاضر به خوبی خودنمایی می‌کند.

این اولین باری نیست که حرف از موبایل تاشوی شیائومی به میان می‌آید. افشاگران پیش‌تر گفته بودند که این شرکت در سال ۲۰۲۱ حداقل یک گوشی تاشو معرفی می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)