خانهاخبار
اوپو A93 5G با اسنپدراگون 480 از راه رسید

اوپو A93 5G با اسنپدراگون 480 از راه رسید

موبایل جدید اوپو که در واقع نسخه‌ای از تلفن هوشمند قبلی این شرکت با پشتیبانی از 5G است به جای چیپست هلیو حالا از چیپست اسنپدراگون 580 استفاده می‌کتد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۷

اوپو در سال ۲۰۲۰ تلفن هوشمند A93 را با چیپست هلیو P95 معرفی کرد ولی امروز از نسخه 5G آن پرده برداشته که با چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ به بازار می‌آید و اندروید ۱۱ دارد. این دستگاه در دو نسخه با ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی یا ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود. البته شکاف کارت حافظه microSD هم روی این دستگاه وجود دارد تا بتوانید ظرفیت داخلی دستگاه را افزایش دهید.

اوپو A93 5G از نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع LCD با وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتزی بهره می‌برد. در گوشه سمت چپ این صفحه حفره کوچکی قرار گرفته که میزبان یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای را می‌بینیم که از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور مونوکروم ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

image

قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون ۴۸۰ است که از شبکه‌های مستقل و غیرمستقل 5G پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و شفقی به بازار می‌آید. نسخه شقفی A93 5G نوعی پوشش مایعی‌شکل دارد که در زوایای مختلف رنگ‌های متفاوتی را به نمایش می‌گذارد.

اوپو A93 5G انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی جک هدفون و حسگر اثر انگشت جانبی هم دارد. اوپو برای مدیریت دما در این گوشی از سه سیستم توزیع حرارت استفاده کرده که محدود آن‌ها ۹۸۸۱ میلی‌متر مربع است.

نسخه ۲۵۶ گیگابایتی A93 5G با قیمت ۳۱۰ دلار وارد بازار می‌شود اما قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتی هنوز اعلام نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)