خانهاخبار
سیگنال به دستور کمیته فیلترینگ از فروشگاه‌های اپلیکیشن ایرانی حذف شد

سیگنال به دستور کمیته فیلترینگ از فروشگاه‌های اپلیکیشن ایرانی حذف شد

با آغاز مهاجرت کاربران از واتس‌اپ به سیگنال، حالا فروشگاه‌های اپلیکیشن ایرانی در حرکتی غیرمنتظره به حذف این برنامه از پلتفرم‌های خود اقدام کرده‌اند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۶

با اعلام خبر تغییر سیاست‌های مربوط به حریم خصوصی واتس‌اپ شمار بسیاری از کاربران جهانی این پلتفرم به سمت پیام‌رسان‌های دیگری از جمله تلگرام و سیگنال مهاجرت کرده‌اند. کاربران ایرانی هم از این قاعده مستثنی نیستند و عده زیادی از آن‌ها در روزهای اخیر نسبت به تعویض واتس‌اپ با سیگنال اقدام کرده‌اند.

حالا با وجود این‌که ارتباطات جهانی سیگنال هنوز از داخل کشور فیلتر نشده است، ولی فروشگاه‌های اپلیکیشن ایرانی از جمله کافه بازار و مایکت این اپلیکیشن را از پلتفرم خود حذف و دلیل این اتفاق را دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه یا همان کمیته فیلترینگ اعلام کرده‌اند.

به گواه آمارهای جهانی، میزان دانلود پیام‌رسان سیگنال با افزایش ۴۲۰۰ درصدی به سطحی خیره‌کننده رسیده است. در حال حاضر اطلاعاتی پیرامون آمار دانلود این اپلیکیشن در میان کاربران ایرانی وجود ندارد، ولی به نظر می‌رسد که ایرانی‌ها هم از این پیام‌رسان استقبال خوبی کرده بودند. سیگنال از جمله ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های دنیا شناخته می‌شود که تاکنون بارها توسط کارشناسان مختلف از جمله ادوارد اسنودن تحسین شده است.

حالا باید صبر کنیم تا ببینیم آینده پیام‌رسان سیگنال در داخل ایران به چه مسیری منتهی خواهد شد. نظر شما درباره سیگنال چیست؟ آیا آن را روی موبایل خود نصب کرده‌اید یا قصد نصب آن را دارید؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

من

۱۳۹۹/۱۰/۲۸
فقط ایتا و سروش، همین
اگر هم بعضیا بگند اینا هم که جاسوسی میکنند لاقلش اینه که جوون های خودمون که سر کار میرند

آرمین

۱۳۹۹/۱۰/۲۷
واقعا خیلی مسخره است که برنامه هایی مثل سیگنال و تلگرام را فیلتر میکنن آنهایی که برنامه هایی مثل سیگنال و تلگرام را فیلتر میکنن چی بهشون میرسه واقعا کمبود دارین

علی

۱۳۹۹/۱۰/۲۶
هههه جالبه واتس اپ میتونه و احتمالا واتساپ بومی هست، سیگنال رو فیلتر کردن چون نمیتونن رصدش کنن مثل تلگرام رصدش خیلی سخته, با اینکه واتساپ رصدش راحته.

Sz

۱۳۹۹/۱۰/۲۶
من نصبش کردم
همچین چیز خفنیم نبود(در حد تعریفایی ازش میکنن نیست(البته مطمئنم الان همه دیسلایک و نظر منفی به حرفم میدین چون جو اینجوریه))
ولی خداوکیلی راسته حسینی این پیامرسان چه چیزی داره که باید حذف و به احتمال بگیم یک درصد فیلتر بشه؟!
نه یکی بگه ما هم بدونیم
شاید دارن بهشون کمک میکنن سروراش نابود نشه? چون این چند روز خیلی کند شده خییلی در حد چی بگم ... در حد پروکسیا پینگ بالا هزار تلگرام. در اونحد