خانهاخبار
رقیب ایرپاد پرو توسط انکر معرفی شد

رقیب ایرپاد پرو توسط انکر معرفی شد

برند انکر از هدفون بی سیم جدیدی رونمایی کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۷

کمپانی انکر با فروش بالای خود در وب سایت آمازون، اخیرا به عنوان تیتر اول یا دوم برخی رسانه‌های خبری مطرح شده است. شارژهای مقرون به صرفه، اسپیکرهای بلوتوث و هدفون‌های بی سیم تولید شده توسط انکر باعث شده‌اند تا علاقمندان به دنیای تکنولوژی یا استفاده کنندگان از این محصولات، بتوانند گجت‌های با کیفیتی را در اختیار داشته باشند.

هدفون بی سیم جدید انکر با نام Souncore Liberty Air 2 Pro به تازگی با قیمت فوق العاده 129.99 دلاری به دنیای تکنولوژی معرفی شده است. به این ترتیب یک رقیب هیجان انگیز و سرسخت برای ایرپاد پرو متولد شده است که قابلیت‌های لایبرتی ایر 2 با برخی ویژگی‌های جدید را با خود به همراه آورده است.

به عنوان مهم ترین ویژگی Souncore Liberty Air 2 Pro می‌توان به قابلیت حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation | ANC) اشاره کرد که پیش‌تر، ایرپاد پرو و به تازگی نیز گلکسی بادز پرو سامسونگ هم به این ویژگی مجهز شده‌اند.

مسئولان انکر مدعی شده‌اند که قابلیت حذف نویز فعال در Souncore Liberty Air 2 Pro کاملا با هدف خاصی طراحی و توسعه یافته است و در مقایسه با حالتی که شرکت‌های دیگر با نام multi-mode از آن یاد می‌کنند، متفاوت خواهد بود. محصول جدید انکر از پایه، برای محیط‌های داخلی، خارجی و مکان‌هایی که بسیار شلوغ هستند، طراحی و ساخته شده است. به این ترتیب حتی در پر سر و صدا ترین مکان‌ها، هدفون‌ جدید انکر قادر خواهد بود تا صدایی شفاف و واضح را به گوش شما برساند.

 

تکنولوژی‌های به کار رفته در Souncore Liberty Air 2 Pro که با نام‌های PureNote Driver و HearID Personalized EQ از آن‌ها یاد می‌شود، کمک می‌‌کند تا فناوری‌های روز دنیا، در هر لحظه به کمک شما آمده و صداهایی واضح و بدون هیچ ایرادی از طریق این گجت به گوش شما برسد.

اما مطمئنا باید منتظر عرضه Souncore Liberty Air 2 Pro به بازار و در دسترس قرار گرفتن آن‌ها بمانیم و ببینیم که آیا این صحبت‌هایی که در مورد هدفون بی سیم یاد شده شنیده می‌شود، صحت دارد یا خیر. همان طور که می‌دانید، برند انکر به خوبی در سراسر دنیا، نامی برای خود دست و پا کرده است و برای فروش محصولات خود، نیازی ندارد تا به صورت مستقیم با رقبای خود مانند اپل یا سامسونگ، وارد چالش‌های سختی شود.

هدفون بی سیم Souncore Liberty Air 2 Pro قادر است تا 7 ساعت با یک بار شارژ دوام آورده و اگر کیس شارژ آن را نیز در نظر بگیریم، دوام باتری آن به 26 ساعت می‌رسد. البته این موضوع را نیز باید در نظر بگیرید که کیس شارژر هدفون جدید انکر، با قابلیت شارژ بی سیم نیز همراه خواهد بود.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که Souncore Liberty Air 2 Pro در رنگ‌های سیاه، سفید، آبی و صورتی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)