خانهاخبار
گلکسی بادز پرو با قابلیت حذف نویز فعال از راه رسید

گلکسی بادز پرو با قابلیت حذف نویز فعال از راه رسید

ایرباد جدیدی که سامسونگ امروز آن را معرفی کرد محصولی از خانواده گلکسی بادز و بادز پلاس است که این بار با تغییرات جزئی در طراحی و با قابلیت‌های جدید به دست کاربران می‌رسد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵

سامسونگ امروز در ابتدای مراسم گلکسی آنپکد از گلکسی بادز پرو با قیمت ۱۹۹ دلار رونمایی کرد. این دستگاه پریمیوم‌ترین ایرباد بی‌سیمی است که تاکنون از سوی این غول فناوری کره‌ای معرفی شده است. گلکسی بادز پرو از طراحی تو-گوشی گلکسی بادز پلاس استفاده می‌کند اما از نظر ظاهری الهاماتی از گلکسی بادز لایو داشته است. این دستگاه لوبیایی‌شکل نیست ولی استایلی متالیکی پیدا کرده و البته کیس شارژر آن کاملا شبیه کیس شارژر گلکسی بادز لایو است. طراحی جدید گلکسی بادز لایو به این دستگاه کمک می‌کند تا محل اتصال گوشی‌ها و گوش شما را کاهش داده، راحت‌تر استفاده شود و حس گرفتگی هوا در داخل گوش را به حداقل برساند.

image

سامسونگ می‌گوید گلکسی بادز پرو به لطف ووفر ۱۱ میلی‌متری و توییتر ۶.۵ میلی‌متری خود بهترین تجربه صوتی را در میان تمام ایربادهای این شرکت به ارمغان می‌آورد. قابلیت حذف نویز فعال (ANC) نسبت به نسل قبلی بهبود چشمگیری پیدا کرده و حالا صدا را به طور کامل ایزوله می‌کند. سامسونگ همچنین بهینه‌سازی‌هایی را در حالت صدای پیرامونی به وجود آورده که اجازه می‌دهد صدای اطراف شما تا مرز ۲۰ دسیبل تقویت شود. گلکسی بادز پرو می‌تواند به هنگام حرف زدن شما صدایتان را تشخیص دهد و به‌صورت خودکار حالت صدای پیرامونی را فعال و حجم صدا را کم کند.

این غول کره‌ای مدعی است که گلکسی بادز پرو همچنین دارای بهترین میکروفن میان تمامی ایربادهای این شرکت است. هر گوشی سه میکروفن و یک واحد دریافت صدا دارد که کمک می‌کند تا در هنگام برقراری تماس بهترین صدا منتقل شود. یکی از این میکروفن‌های خارجی نرخ «نسبت سیگنال به نویز» (SNR) بالایی دارد که موجب حذف نویزهای پس‌زمینه می‌شود. به‌علاوه، این شرکت فناوری جدید Wind Shield را درون گلکسی بادز پرو به کار گرفته که باعث کاهش تداخل صدای باد در این محصول می‌شود.

image

این ایرباد دارای قابلیتی موسوم به Dolby Head Tracking است که شبیه ویژگی Spatial Audio در ایرپاد اپل عمل می‌کند. یعنی با ایجاد محیط صوتی سه بعدی اجازه می‌دهد تا کاربر با تکان دادن سر خود بتواند صداها را از زوایای گوناگون دریافت کند. بادز پرو همچنین قادر است به‌صورت خودکار بین موبایل‌های سامسونگ جابه‌جا شود.

عمر باتری گلکسی بادز مشابه سایر ایربادهای پریمیومی است که از حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می‌کنند. سامسونگ می‌گوید این دستگاه با فعال بودن ANC تا پنج ساعت موسیقی پخش می‌کند و اگر ANC را خاموش کنید، می‌توانید این زمان را به هشت ساعت برسانید. همچنین شارژر اضافه‌ای که از طریق کیس در اختیار شما قرار می‌گیرد به‌ترتیب ۱۳ و ۲۰ ساعت است. گلکسی بادز پرو از استاندارد IPX7 پشتیبانی می‌کند تا به‌راحتی بتوانید در هنگام ورزش از آن استفاده کنید.

این محصول در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و بنفش عرضه می‌شود و از تاریخ ۲۶ دی ماه به بازار می‌آید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)