خانهاخبار
اطلاعات تکمیلی پیرامون پروژکتور لیزری LG CineBeam HU810P 4K اعلام شد

اطلاعات تکمیلی پیرامون پروژکتور لیزری LG CineBeam HU810P 4K اعلام شد

ال‌جی قبلا بخشی از اطلاعات مربوط به پروژکتور CineBeam HU810P 4K را اعلام کرده بود. این شرکت حالا امروز سایر اطلاعات شامل قیمت و تاریخ عرضه آن را به اشتراک گذاشته است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۶

نمایشگاه مجازی کالاهای الکترونیک مصرفی امروز میزبان اخبار جدیدی از پروژکتور لیزری جدیدی از LG به نام CineBeam HU810P 4K بود که قرار است از ۱۸ ژانویه مصادف با ۲۹ دی به بازار بیاید. CineBeam HU810P اولین بار در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ معرفی شد ولی ال‌جی در آن زمان تاریخ عرضه و قیمت این محصول را اعلام نکرده بود. حالا می‌دانیم که این پروژکتور با قیمت ۲۹۹۹ دلار وارد بازار می‌شود.

نکته حائز اهمیت درباره پروژکتور جدید ال‌جی میزان انعطاف‌پذیری آن از نظر اندازه پرتوافکنی است که می‌تواند بین ۴۰ تا ۳۰۰ اینچ باشد. حداکثر اندازه تصویر این پروژکتور تقریبا دو برابر چیزی است که از پروژکتورهایی در این رنج قیمت و مشخصات انتظار داریم. با این حساب، CineBeam HU810P 4K می‌تواند در اتاق‌هایی با اندازه‌های متفاوت استفاده و جابه‌جا شود.

روشنایی این پروژکتور به ۲۷۰۰ لومن می‌رسد که با پروژکتور کوتاه-پرتو HU85LA CineBeam برابر است. این دستگاه از رنگ ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند و ۹۷ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. CineBeam HU810P 4K از HDR10 و HLG برخوردار است که پلتفرمی هوشمند برای تلویزیون‌هاست. ال‌جی برای گیمرها هم درگاه HDMI 2.1 را فراهم کرده تا بتوانند کنسول‌های نسل جدید خود را به این دستگاه وصل کنند.

سامسونگ پیش‌تر در ماه شهریور از پروژه لیزری فاصله نزدیکی به نام Premiere رونمایی کرده بود. آن دستگاه توانست در بررسی‌ها امتیازات خوبی را به دست بیاورد ولی با قیمت ۶۴۹۰ دلاری با محصول ال‌جی قابل مقایسه نیست. حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم بررسی‌ها از CineBeam HU810P 4K چه خواهند گفت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)