خانهاخبار
اطلاعات بیشتری از دوربین گلکسی اس 21 اولترا فاش شد

اطلاعات بیشتری از دوربین گلکسی اس 21 اولترا فاش شد

امروز منتظر رونمایی از کهکشانی‌های جدید سامسونگ هستیم.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵

همان طور که می‌دانید و از شمارش معکوس قرار گرفته در پایین سایت نیز مشخص است، امشب باید منتظر معرفی محصولات جدید سامسونگ با نام خانواده گلکسی اس 21 باشیم. به لطف شایعات و افراد متخصص در این زمینه، کمتر اطلاعاتی در مورد آن‌ها به صورت ناشناخته باقی مانده است. اما امروز شاهد آن هستیم که آی یونیورس، یکی از افراد مشهور در حوزه افشاسازی اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی، اطلاعات جدیدی در مورد دوربین گلکسی اس 21 اولترا را منتشر کرده است.

image

 

اطلاعات در مورد زوم 10 برابری در این محصول بر هیچکس پوشیده نبوده است. این لنز 10 مگاپیکسلی از سایز 1/3.24 اینچی و پیکسل‌های 1.22 میکرو متری برخوردار است. دریچه دیافراگم آن f/4.9 بوده، به لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز است و زوم 10 برابری پریسکوپی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اما نکته حائز اهمیت این است که سیستم پریسکوپ این لنز به گونه‌ای است که زوم 10 برابری را بر خلاف سیستم‌های دیگر که به صورت شکست پنج لایه‌ای انجام می‌دهند، به صورت شکست دو لایه‌ای به انجام می‌رساند.

image

 

این موضوع باعث بهبود وضوح و کیفیت کلی تصویر می‌شود. چرا که شکستن نور در حسگر فقط دو بار انجام می‌شود و چنین اتفاقی در مقابل انجام پنج باره آن، بسیار بهتر به نظر می‌رسد.

حدودا هشت ساعت دیگر تا مراسم رونمایی از خانواده گلکسی اس 21 باقی مانده است. این اتفاق هیجان انگیز را از دست ندهید و با پوشش زنده وب سایت جی اس ام، با ما همراه باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)