خانهاخبار
MSI تعدادی از لپ‌تاپ‌های خود را محصولات جدید اینتل و انویدیا به‌روز کرد

MSI تعدادی از لپ‌تاپ‌های خود را محصولات جدید اینتل و انویدیا به‌روز کرد

شرکت MSI در خلال رویداد CES 2021 از چند لپ‌تاپ به‌روزشده رونمایی کرد که با پردازنده‌های گرافیکی جدید انویدیا و تراشه‌های اینتل آپدیت شده‌اند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵

MSI امروز به جمع شرکت‌هایی پیوست که لپ‌تاپ‌های خود را با سخت‌افزارهای جدید اینتل و انویدیا به‌روز کرده‌اند. این شرکت از چند لپ‌تاپ گیمینگ جدید از جمله Stealth 15M پرده برداشت که نمایشگری ۱۵ اینچی دارد و از پردازنده نسل یازدهم اینتل سری H و گرافیک جی‌فورس RTX 3060 استفاده می‌کند تا توان مورد نیاز گیمرها را تامین کند. ضخامت این دستگاه فقط ۱۶ میلی‌متر و وزن آن ۱.۷ کیلوگرم است. MSI لپ‌تاپ Stealth 15M را با قیمت پایه ۱۳۹۹ دلاری می‌فروشد که شامل نمایشگری با رزولوشن 1080p و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD است.

چند لپ‌تاپ دیگر هم با کارت‌های گرافیک جدید به‌روز شدند ولی همچنان از تراشه‌های قدیمی اینتل استفاده می‌کنند. از جمله این دستگاه‌ها می‌توانیم به GE76 Raider اشاره کنیم که با قیمت پایه ۱۴۹۹ دلاری نمایشگری ۱۷ اینچی دارد و با گرافیک‌های ۳۰۶۰، ۳۰۷۰ یا ۳۰۸۰ انویدیا به بازار می‌آید. GS66 Stealth دارای نمایشگری ۱۵ اینچی است که مجددا با همین کارت‌های گرافیک عرضه می‌شود ولی قیمت پایه آن ۱۷۹۹ دلار است. GP66 Leopard هم صفحه نمایشی ۱۵ اینچی دارد و با گرافیک ۳۰۷۰ یا ۳۰۸۰ می‌تواند برای گیمرها یا مهندسان کارآمد باشد.

شرکت MSI همچنین از محصولاتی با قیمت مناسب‌تر برای کاربران عادی‌تر پرده برداشت. GF65 Thin با نمایشگر ۱۵ اینچی و GF75 Thin با نمایشگر ۱۷ اینچی از گرافیک RTX 3060 بهره می‌برند و قیمت پایه آن‌ها به‌ترتیب ۹۹۹ و ۱۲۹۹ دلار است. اگر به دنبال دستگاه قوی‌تری هستید، می‌توانید Creator 15 را تهیه کنید که مدل‌های ۳۰۶۰ و ۳۰۷۰ آن به ترتیب با قیمت‌های ۱۸۹۹ و ۲۰۹۹ دلار وارد بازار می‌شوند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)