خانهاخبار
گلکسی A32 به عنوان ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگ معرفی شد

گلکسی A32 به عنوان ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگ معرفی شد

ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگ دارای دوربین چهارگانه‌ای با طراحی متفاوت است که هر چهار لنز آن مستقیما روی خود قاب عقب دستگاه قرار گرفته‌اند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵

سامسونگ بالاخره از ارزان‌ترین موبایل 5G خود با نام گلکسی A32 5G رونمایی کرد. این دستگاه از تاریخ ۲۴ بهمن با قیمت پایه ۲۸۰ یورو در اروپا عرضه می‌شود. مدل پایه این گوشی ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد که با پرداخت ۲۰ یورو هزینه اضافه می‌توانید مدل ۱۲۸ گیگابایتی را تهیه کنید.

سامسونگ هنوز رسما نام چیپست این دستگاه را اعلام نکرده ولی گزارش‌های قبلی از حضور دیمنسیتی ۷۲۰ خبر داده بودند. این غول فناوری کره‌ای می‌گوید تراشه گلکسی A32 پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با سرعت کلاک ۲.۰ گیگاهرتزی دارد و از ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند تا بتوانید ظرفیت فضای داخلی آن را ارتقا دهید.

image

گلکسی A32 انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای درگاه USB-C و حسگر اثر انگشت فیزیکی در پهلوی بدنه است. گلکسی A32 نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع TFT LCD با رزولوشن +720p دارد که در بالای آن ناچی قطره‌ای برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

در قاب عقب این تلفن هوشمند هیچ بیرون‌زدگی خاصی برای دوربین دیده نمی‌شود. چهار لنز دوربین اصلی این دستگاه مستقیما روی خود قاب قرار گرفته‌اند و شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت و دو سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق هستند.

گلکسی A32 در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و بنفش وارد بازار می‌شود. فعلا حرفی از بازارهای هدف این دستگاه به میان نیامده ولی انتظار داریم که آن‌ها در بازارهای مختلفی ببینیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۹/۱۰/۲۵
نمایشگر TFT با کیفیت 720. ???
ماشالله به سامسونگ با این شاهکارش