خانهاخبار
فیلم هایی که 2021 از راه می رسند ( قسمت سوم )

فیلم هایی که 2021 از راه می رسند ( قسمت سوم )

در این مطلب به مهم ترین فیلم هایی که قرار است در سال 2021 اکران شوند خواهیم پرداخت. پس اگر اهل فیلم هستید این مطلب را از دست ندهید.
۱۳۹۹/۱۱/۳

Hotel Transylvania 4

image

 

کارگردان : نامشخص

بازیگران : Selena Gomez, Adam Sandler and Andy Samberg

صادقانه بگویم خودم انتظار نداشتم که شاهد قسمت دیگری از این سری محبوب باشم. شاید خیلی‌ها معتقد باشند که این سری در قسمت 3 به هیچ وجه نتوانست از ارزش‌های خود دفاع کند با این حال سونی سعی دارد تا آنجا که می تواند از سری محبوب خود در مقابل رقبای قدرتمند خود استفاده کند. در مورد داستان این پویانمایی هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست. حتی مشخص نیست که کارگردان چه کسی است . تنها چیزی که می توان با قاطعیت از آن سخن گفت این است که عموم صداپیشگان همان قبلی‌ها هستند. تاریخ اکران این پویانمایی نیز به 15 مرداد 1400 موکول شده است.

The Suicide Squad

image

 

کارگردان : James Gunn

بازیگران : Margot Robbie, Viola Davis, Joel Kinnaman, Jai Courtney, John Cena, Peter Capaldi, Sylvester Stallone

بدون شک یکی از آن فیلم‌هایی که طرفداران مارگو رابی انتظار آن را می کشند جوخه انتحاری قسمت دوم است. شاید فیلم مستقل هارلی کویین آن چنان هواداران را راضی نکرد به همین دلیل اکثر آن‌ها چشم به این فیلم دوخته اند. این اولین فیلم دنیای DC در سال جدید میلادی نیز هست و البته دهمین فیلم این دنیا. در این فیلم بازیگران فوق العاده خوبی حضور دارند که به اسم آن‌ها اشاره شده است. در مورد کارگردان ‌هم که جای هیچ صحبتی نمی ماند چرا که همه می دانند فیلم‌هایی که گان می سازد تا به چه اندازه مهیج و زیبا هستند. در مورد داستان فیلم هم آمده است که این بار محکومان زندانی گروه ویژه X برای مأموریتی جدید و تخفیف مجازات به جزیره کورتو مالت در آمریکای جنوبی فرستاده می شوند تا زندان و آزمایشگاه دوران نازی ها را که زندانیان سیاسی را در آن نگهداری می کردند و آزمایشات مخوفی انجام می دادند ، نابود کنند. مانند همیشه وظیفه اکران جهانی به عهده برادران وارنر خواهد بود و تاریخ اکران نیز به 15 مرداد 1400 موکول شده است.

Deep Water

image

 

کارگردان : Adrian Lyne

بازیگران : Ben Affleck, Ana de Armas, Tracy Letts

این فیلم یک فیلم مهیج و روانشناختی است که البته جزو فیلم‌هایی است که دارای صحناتی است که بهتر است جوان‌ترها از دیدن آن اجتناب کنند. این فیلم از روی یک رمان با همین نام نوشته پاتریشیا های اسمیف در سال 1957 ساخته‌ شده است. در داستان فیلم آمده است زوجی که عاشق یکدیگر هستند به عنوان بازی یک بازی فکری با هم راه می‌اندازند که متاسفانه این بازی به چیزی بیش تر از یک بازی معمولی تبدیل شده و زندگی آن‌ها را به لبه‌ی پرتگاه می برد وآن‌ها شاهد مرگ دلخراش دوستان و افراد خانواده هایشان خواهند بود. این فیلم سینمایی قرار است توسط کمپانی قرن بیستم اکران جهانی شود و تاریخ اکران آن‌هم 22 مرداد ماه 1400 خواهد بود

The Hitman's Wife's Bodyguard

image

 

کارگردان : Patrick Hughes

بازیگران : Ryan Reynolds, Samuel L. Jackson, Salma Hayek, Richard E. Grant, Morgan Freeman, Antonio Banderas, Frank Grillo

بدون شک همه قبول دارند که یکی از برترین و خنده دار ترین فیلم‌هایی که در سال 2017 ساخته ‌شده است فیلم THE HITMAN BODYGUARD بود. این فیلم علاوه بر فروش بالا توانست نقدهای بسیار مثبتی را از منتقدان خود دریافت کند. حالا قسمت دوم برای اکران در سال جدید میلادی آماده شده است اما این بار با محوریت همسر (سلما هایک) داریوس کینکاید ( سامول ال جکسون) . داستان این فیلم 4 سال بعد از اتفاقات فیلم اصلی رخ می دهد و دوباره شاهد همکاری بادیگارد درست کار و قاتل حرفه‌ای برای یک ماموریت مشکل هستیم. این فیلم قرار است در 29 مرداد ماه 1400 اکران عمومی شود.

Candyman

image

 

کارگردان : Nia DaCosta

بازیگران : Yahya Abdul-Mateen II, Tony Todd, Teyonah Parris

فیلم کندی من یک فیلم ترسناک دلهره آور است که قرار است دنباله‌ای از یک فیلم با همین نام ساخته 1992 باشد. داستان فیلم کاملا تخیلی و البته مربوط به ماورا الطبیعه است. در مورد داستان فیلم اطلاعات زیادی در دسترس نیست. این فیلم قرار است توسط کمپانی یونیورسال در تاریخ 5 شهریور 1400 اکران شود.

The Beatles: Get Back

image

 

کارگردان : Peter Jackson

بازیگران : The Beatles

این فیلم یک مستند است. شاید بگویید که چرا باید یک مستند در این لیست قرار بگیرد. دلیل این کار کارگردانی این مستند به دست پیتر جکسون بزرگ کارگردان ارباب حلقه‌ها و هابیت است. این فیلم مستند قرار است وقایع زیادی از دوستی‌ها و روابط بین گروه افسانه‌ای بیتلز را روشن کند. این مستند قرار است اتفاقات مربوط به پیش تولید آلبوم LET IT BE پوشش دهد. این مستند قرار است توسط والت دیزنی اکران عمومی شود. تاریخ اکران این مستند جمعه 5 شهریور ماه 1400 است.

The Boss Baby: Family Business

image

 

کارگردان : Tom McGrath

بازیگران : Alec Baldwin، James Marsden

مگر می شود که دریم ورکس که یکی از محبوب ترین و در عین حال کار درست ترین شرکت‌های پویانمایی سازی در جهان است دست روی دست بگذارد و هیچ محصولی برای سال جدید میلادی نداشته باشد. بدون شک قسمت دوم پویانمایی جذاب و پر فروش بچه رییس 2 با عنوان بیزینس خانوادگی قرار است فروش فوق العاده ای در گیشه تجربه کند. قسمت اول این پویانمایی جذاب در سال 2017 اکران شد. در داستان این فیلم آمده است اکنون تیم و تد هر دو بزرگ‌ شده‌اند و تیم یک خانواده تشکیل داده و تد هم یکی از بزرگ‌ ترین سرمایه داران عصر خودش است. حال در این شرایط یک دکتر شرور به شرور کردن بچه های کوچک می پردازد و این بار تیم و تد باید با یک فرمول مخصوص دوباره به زمان کودکی برگشته تا جلوی دکتر شرور را بگیرند. این پویانمایی توسط یونیورسال اکران جهانی می‌ شود و تاریخ اکران آن‌هم 26 شهریور ماه 1400 خواهد بود.

Death on the Nile

image

 

کارگردان : Kenneth Branagh

بازیگران : Kenneth Branagh, Gal Gadot, Armie Hammer, Annette Bening, Rose Leslie, Letitia Wright

اگر طرفدار فیلم‌های کارآگاهی و ماجراجویی‌ هستید باید بگویم که این فیلم قرار است به شدت شما را راضی کند. فیلم مرگ بر روی نیل از روی رمان نویسنده مشهور آگاتا کریستی که در سال 1937 نوشته شده است ساخته ‌شده است. با توجه به اینکه شخصیت اصلی این فیلم نیز هرکول پوآرو است می توان این فیلم را دنباله‌ای بر فیلم قتل در قطار سریع و السیر شرقی نامید که در سال 2017 اکران شد. در داستان این فیلم آمده است که در کشتی S.S Karnak همه چیز به خوبی و خوشی در حال سپری شدن است تا اینکه قتل یکی از مسافران ترسی بر دل دیگران می اندازد. در این بین هرکول پوآرو معروف باید قبل از اقدام دیگر توسط قاتل پرده از راز این جنایت بردارد. این فیلم توسط کمپانی قرن بیستم در تاریخ 26 شهریور ماه اکران خود را آغاز خواهد کرد.

Dune

image

 

کارگردان : Denis Villeneuve

بازیگران : Timothée Chalamet, Josh Brolin, Rebecca Ferguson, Oscar Isaac, Javier Bardem, Jason Momoa, Dave Bautista, Zendaya

یک فیلم علمی تخیلی است که توسط کمپانی برادران وارنر به زودی اکران خواهد شد. این فیلم از روی رمانی با همین نام ساخته ‌شده است. البته طبق برنامه ریزی های سازندگان این فیلم قرار است پوشش دهنده نیمی از کتاب باشد و قسمت بعدی هم از روی باقیمانده کتاب ساخته شود. در این فیلم بازیگران مطرح و با استعدادی حضور دارند. داستان فیلم در آینده ای دور روایت می شود جایی که انسان‌ها با زمین افسار گریخته طرف هستند و همه برای به دست آوردن ماده ای با ارزش که می تواند به انسان قدرت فوق‌العاده‌ای ببخشد در حال جنگ هستند. این فیلم که تا به اینجا بسیاری را مشتاق خود کرده است قرار است اکران خود را در 9 مهر ماه 1400 آغاز کند.

Halloween Kills

image

 

کارگردان : David Gordon Green

بازیگران : Jamie Lee Curtis, Judy Greer, Anthony Michael Hall

این فیلم یک شاخه فرعی از فیلم اصلی هالووین است و قرار نیست ادامه جدیدی برای این فیلم باشد. دنباله جدیدی در سال 2022 اکران خواهد شد که بحث آن خارج از این موضوع است. درباره داستان این فیلم اطلاعات چندانی در دسترس نیست. با این که این فیلم یکی فیلم ترسناک است اما نقدهایی که تا به حال بر این سری منتشر شده است آن چنان که باید جالب نبوده اند. باید دید که قسمت فرعی این سری می تواند نظر منتقدان را تغییر دهد یا نه. این فیلم توسط کمپانی یونیورسال اکران خواهد شد و قرار است در تاریخ 23 مهر 1400 اکران خود را آغاز کند.

Snake Eyes

image

 

کارگردان : Robert Schwentke

بازیگران : Henry Golding, Samara Weaving, Iko Uwais

اولین اسپین آف رسمی از مجموعه موفق G.I JOE اکران خود را به سال 2021 رسانده است. اگر تا به حال مجموعه اصلی فیلم را دنبال کرده باشید می دانید که SNAKE EYES در ابتدا در گروه شروران قرار داشت اما در ادامه راه به گروه ضد شروران پیوست و تقریبا از او تصویر یک ابر قهرمان ترسیم شد. اما در فیلم مستقل این شخصیت قرار است این تصویر کاملا قرص و محکم شود. داستان فیلم نیز به پیدایش و شکل  گیری این شخصیت می پردازد. این فیلم که در ژانر ابر قهرمانی جا می‌ گیرد توسط کمپانی پارامونت در 30 مهرماه 1400 اکران عمومی خواهد شد.

Eternals

image

 

کارگردان : Chloé Zhao

بازیگران : Angelina Jolie, Salma Hayek, Kumail Nanjiani, Gemma Chan, Richard Madden, Kit Harington, Brian Tyree Henry

26 فیلم از دنیای قهرمانی مارول که به نوعی قرار است از اصلی ترین فیلم‌های این دنیا در فاز چهارم باشد یک فیلم بزرگ خواهد بود. کافی است تنها نام آنجلینا جولی در این فیلم آورده شود تا بفهمید که مارول برای جذب بیننده به دنیای بزرگ خود تا به چه حدی جدی است. اترنالز یا جاویدان‌ها با بودجه بالای 200 میلیون دلاری ساخته ‌شده است. داستان این فیلم بعد از انتقام جویان پایان بازی رخ می دهد. جایی که بعد از بین رفتن حلقه اصلی انتقام جویان جهان در معرض خطرات بزرگی قرار می گیرد. در همین حین اترنالز که موجودات جاویدان و فوق العاده قوی هستند و نزدیک به 7000 سال در سکوت به سر می بردند دوباره برای مبارزه با دشمنان زمین با هم متحد می شوند. این فیلم سینمایی توسط والت دیزنی در تاریخ 14 آبان ماه 1400 اکران عمومی خواهد شد.

Mission: Impossible 7

image

 

کارگردان : Christopher McQuarrie

بازیگران : Tom Cruise

ظاهرا سود هنگفتی که عاید تام کروز از این سری فیلم‌ها می شود آن قدر زیاد است که این بازیگر تقریبا 60 ساله آمریکایی دست از ساخت آن‌ها بر نمی دارد. تام کروز اصلی ترین تهیه کننده این فیلم است و خودش پیشنهاد ساخت سری‌های جدید را می دهد. این فیلم یکی از پر حاشیه ترین فیلم‌هایی است که پروسه تولید خود را در سال 2020 پشت سر گذاشت. اتفاقات پیرامون تام کروز و بقیه تیم فیلم و هم چنین روند فیلم‌ برداری در دوران ‌همه گیری کرونا از جمله این حاشیه هاست. در مورد داستان این فیلم اطلاعات چندان زیادی در دسترس نیست. این فیلم مانند فیلم‌های سری قبل نیز دوباره توسط پارامونت پیکچرز در تاریخ 28 آبان ماه 1400 اکران خواهد شد.

West Side Story

image

 

کارگردان : Steven Spielberg

بازیگران : Rita Moreno, Ansel Elgort, Rachel Zegler

استیون اسپیلبرگ افسانه‌ای قرار است در سال 2021 یک فیلم عاشقانه و موزیکال را به سینماها آورد. اسپیلبرگ هم کارگردان و هم تهیه کننده این فیلم سینمایی است. البته عنوان این فیلم از حدود سال 1950 تاکنون بارها در سالن های نمایش و البته فیلم‌های دیگر به کار رفته است. در اصل هم این فیلم قرار است به نمایش این سری در سال 1957 و فیلمنامه فیلمی از همین سری در سال 1961 اقتباس کند و بیش تر یک بازسازی باشد. این فیلم سینمایی توسط کمپانی قرن بیستم در تاریخ 19 آذر 1400 اکران خواهد شد.

 The Matrix 4

image

 

کارگردان : Lana Wachowski

بازیگران : Keanu Reeves, Carrie-Anne Moss, Jada Pinkett Smith, Lambert Wilson, Yahya Abdul-Mateen II, Nei Patrick Harris, Jonathan Groff, Jessica Henwick, Priyanka Chopra

درست است . قرار است در اواخر سال 2021 شاهد اکران قسمت 4 فیلم ماتریکس باشیم. این فیلم توانست به راحتی هر چه تمام مسیر جدیدی برای سینما باز کند و نوع جدیدی از داستان در سینما را به وجود آورد. در مورد داستان این فیلم اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. اما می توان گفت با توجه به درخشش سه گانه اول فیلم سازندگان برای ساخت یک اثر خوب مسیر سختی را در پیش داشته اند. این فیلم در دوران شیوع کرونا در مرحله تصویر برداری قرار داشت و در حال حاضر نیز در مرحله تدوین خود قرار دارد. این فیلم سینمایی قرار است توسط برادران وارنر و شبکه HBO MAX در تاریخ 1 دی ماه 1400 اکران عمومی شود.

Sing 2

image


 

کارگردان : نامشخص

بازیگران : Matthew McConaughey, Selena Gomez, Shawn Mendes, John C. Reilly, Idina Menzel, Resse Witherspoon, Nick Kroll, Scarlett Johansson

بازهم یونیورسال و بازهم شرکت پرآوازه Illumination و بازهم یک پویانمایی دوست داشتنی و پر فروش دیگر. قسمت دوم پویانمایی جذاب آواز دو که قرار است دنباله‌ای بر قسمت اول که در سال 2016 ساخته ‌شده است خود را به اکران کریسمس سال 2022 برساند. در این قسمت باستر با صداپیشگی متیو مک کانهی که توانسته تیم بسیار خوب و با استعدادی را تشکیل دهد قرار است تا در بزرگ‌ ترین سالن شهر اجرا کنند که در این بین با مشکلات زیادی رو به رو می شوند. این پویانمایی قرار است توسط یونیورسال در تاریخ 1 دی ماه 1400 اکران خود را آغاز کند.

Sherlock Holmes 3

image

 

کارگردان : Dexter Fletcher

بازیگران : Robert Downey Jr., Jude Law, Rachel McAdams

پس آزاد شدن و خداحافظی رابرت داونی جونیور از دنیای ابر قهرمانی مارول بالاخره نوبت به ادامه سری فیلم‌های موفق شرلوک هولمز می رسد. سری موفق و مشهور شرلوک هولمز همیشه مورد ستایش منتقدان قرار گرفته اند و اکثر طرفداران نیز خواهان ساخت قسمت سوم برای این عنوان بودند. حال تیم بسیار خوبی برای این فیلم دور هم جمع شده اند و این فیلم برای اکران کریسمس در سال 2021 آماده شده است. درباره داستان فیلم اطلاعات زیادی در دسترس نیست. شرکت برادران وارنر هم چون قسمت‌های قبلی منتشر کننده این فیلم خواهد بود. تاریخ اکران این فیلم 1 دی ماه 1400 خواهد بود.

Babylon

image

 

کارگردان : Damien Chazelle

بازیگران : نامشخص

پنجمین اثر بلند کارگردان جوان و خوش ذوق سینما دمین شزل جوان فیلم بابیلون خواهد بود. البته اطلاعات دقیقی از این فیلم مطرح نیست چرا که این فیلم در حال حاضر در مرحله مذاکره برای بازیگرانش قرار دارد. جدیدترین اثر سینمایی شزل قرار است دوران گذار سینمای صامت به سینمای فراگیر را روایت کند. داستان این فیلم بر اساس پیشنهادی از خود شزل نوشته شده است. بازیگران این فیلم هم چنان نامشخص هستند اما تا به حال تیم سازنده با اما استون و مارگو رابی برای نقش اصلی زن و برد پیت و کریس پرت و توبی مگوایر برای نقش اصلی مرد مذاکره کرده اند که نتیجه نهایی این مذاکرات تا به حال منتشر نشده است. آنچه که مسلم است فیلم جدید شزل قرار است یک فیلم پرستاره باشد. این فیلم هم خود را برای اکران کریسمس آماده می کند و البته که مهم ترین هدفش جایز اسکار است. تاریخ اکران این فیلم 4 دی ماه 1400 است.

اما در پایان به فیلم‌هایی اشاره می کنیم که در سال 2021 آماده اکران هستند اما تاریخ معینی برای اکران آن‌ها مشخص نشده است.

Antlers

image

 

کارگردان : Scott Cooper

بازیگران : Keri Russell, Jesse Plemons, Jeremy T. Thomas, Graham Greene

فیلم آنتلرز یک فیلم سینمایی ترسناک و دلهره آور است که حتی تریلر سینمایی آن‌هم منتشر شده است اما تاریخ معینی برای اکران آن در نظر گرفته نشده است. این فیلم که توسط کمپانی سرچلایت پیکچرز اکران جهانی خواهد شد داستان یک معلم مدرسه و برادرش که کلانتر محلی است را روایت می کند که نگران یک پسر بچه می شوند و در حال تحقیق درباره این پسر بچه متوجه می شوند که این بچه در خانه خود از یک موجود ترسناک و ماورا الطبیعه مراقبت می کند.

The French Dispatch

image

 

کارگردان : Wes Anderson

بازیگران : Timothée Chalamet, Frances McDormand, Tilda Swinton, Léa Seydoux, Benicio Del Toro, Saoirse Ronan, Bill Murray, Jeffrey Wright, Owen Wilson

جدید ترین اثر نابغه هالیوود یعنی وس اندرسون هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. این فیلم که در ابتدا قرار بود به ‌صورت عمومی اکران خود را در سال 2020 شروع کند به دلیل کنسل شدن اسکار و البته همه گیری کرونا اکران خود را به سال 2021 به تعویق انداخت اما خبرها حاکی از آن است که این فیلم حتی در سال 2021 هم زمان مشخصی برای اکران در دست ندارد. داستان فیلم جدید وس اندرسون در یک دفتر روزنانه آمریکایی در یک شهر خیالی در فرانسه قرن 20 در حال وقوع است. این فیلم از سه خط داستانی تشکیل شده است. آن چیزی که بیش از هر چیزی این فیلم را معرکه جلوه می دهد ترکیب بی نظیر بازیگران این فیلم است. باید منتظر ماند و دید در نهایت فیلم جدید وس اندرسون چه زمانی به اکران جهانی می رسد.

Stillwater

image

 

کارگردان : Tom McCarthy

بازیگران : Matt Damon, Abigail Breslin, Camille Cottin

فیلم هم چنان آب یکی از آن فیلم‌هایی است که قربانی همه گیری کرونا شد. این فیلم که قرار بود در آذر ماه امسال اکران شود باید منتظر بماند تا در نهایت تاریخ معینی برای اکران در سال جاری پیدا کند. این فیلم یک فیلم جنایی درام است و داستان پدری است که باید برای تبرئه دختر خود که او را به ناحق و اشتباه به یک قتل متهم کرده اند  وارد یک مسیر سخت و دشوار شود.

Black Adam

image

 

کارگردان : نامشخص

بازیگران : Dwayne Johnson

یکی دیگر از فیلم‌های دواین جانسون و یا همان راک که برای اکران در سال 2021 آماده شده است. این فیلم قرار نیست یک سری مستقل باشد. همان‌ طور که می دانید بلک ادامز یک شخصیت صد قهرمان است که حضور پر رنگی در کمیک های ابر قهرمان DC یعنی شزم دارد. در این فیلم قرار است به ریشه و علل به وجود آمدن بلک ادام با بازی دواین جانسون پرداخته شود. پیش از این قرار بود این فیلم سینمایی به اکران کریسمس سال جاری برسد که البته منتفی شد. این فیلم که توسط وارنر اکران خواهد شد هنوز تاریخ مشخصی برای اکران ندارد و باید منتظر بود تا وارنر در برنامه سالانه خود تاریخی را برای این فیلم معین کند.

The Power of the Dog

image


 

کارگردان : Jane Campion

بازیگران : Benedict Cumberbatch, Kirsten Dunst, Paul Dano

این فیلم قرار است یک فیلم بین المللی باشد که لوکیشن های زیادی را در بر می گیرد. در داستان فیلم آمده است مردی که از همسر جدید برادرش خوشش نمی آید می خواهد علیه زن برادرش جنگ به راه بیندازد. فیلم قدرت سگ قرار است یک فیلم درام کمدی باشد. این فیلم سینمایی هنوز تاریخ مشخصی برای اکران ندارد اما به نظر می رسد که اکران این فیلم در اویل سال 2021 اکران جهانی اتفاق بیفتد.

image

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)