خانهاخبار
فیلم هایی که 2021 از راه می رسند ( قسمت دوم )

فیلم هایی که 2021 از راه می رسند ( قسمت دوم )

در این مطلب به مهم ترین فیلم هایی که قرار است در سال 2021 اکران شوند خواهیم پرداخت. پس اگر اهل فیلم هستید این مطلب را از دست ندهید.
۱۳۹۹/۱۰/۲۸

A Quiet Place Part II

image

 

کارگردان : John Krasinski

بازیگران : Emily Blunt, Noah Jupe, Millicent Simmonds, Cillian Murphy, Djimon Hounsou

هر کسی که قسمت اول این فیلم را در سال 2018 تماشا کرده باشد می داند که این فیلم چه فیلم معرکه‌ای است. هیولاهای کور اما باهوش این بار به جان آمریکا افتاده‌اند و در این بین ((اولین)) با هنرنمایی امیلی بلانت باید راهی برای نجات فرزندانش پیدا کند. بعد از اکران فوق العاده خوب این فیلم در سال 2018 پارامونت پیکچرز بلافاصله دستور ساخت قسمت بعدی را صادر کرد. در همان سال نگارش فیلمنامه قسمت دوم آغاز شد و در سال بعد جان کارزینسکی به عنوان بازیگر و کارگردان فیلم استخدام شد تا کار ساخت فیلم را شروع کند. قسمت دوم یک جای ساکت قرار است در تاریخ 3 اردیبهشت 1400 اکران خود را آغاز کند.

Last Night in Soho

image

 

کارگردان : Edgar Wright

بازیگران : Anya Taylor-Joy, Matt Smith, Thomasin McKenzie, Diana Rigg, Terence Stamp

این فیلم یک فیلم روانشناختی و البته ترسناک است که توسط فوکوس فیچرز و یونیورسال ساخته شده است. درباره داستان فیلم آمده است : " یک دختر جوان ، که علاقه زیادی به طراحی مد دارد ، به طرز مرموزی وارد دهه 1960 می شود ، جایی که با بت خود ، یک خواننده خیره کننده wannabe مواجه می شود. اما دهه 1960 لندن آن چیزی نیست که به نظر می رسد و به نظر می رسد زمان به طرز ترسناکی در حال از هم پاشیدن است " این فیلم نیز قرار است در 3 اردیبهشت ماه 1400 اکران خود را در خاک آمریکا آغاز کند.

Ron's Gone Wrong

image

 

کارگران : Jean-Philippe Vine, Alessandro Carloni, Octavio Rodriguez

بازیگران : Thomas Barbusca, Bentley Kalu

این فیلم یک پویانمایی است که توسط شرکت پویانمایی سازی Locksmith Animation ساخته ‌شده است و بخش جهانی آن‌هم به عهده کمپانی قرن بیستم خواهد بود البته این اولین فیلم کمپانی جوان Locksmith Animation است. این پویانمایی در سبک علمی تخیلی ساخته ‌شده است و داستان آشنایی یک پسر 13 ساله با یک ربات است که منجر به ایجاد اتفاقات جالب برای آن‌ها می شود. این فیلم قرار است در تاریخ 3 اردیبهشت ماه 1400 اکران عمومی خود را آغاز کند.

 Black Widow

image

 

کارگردان : Cate Shortland

بازیگران : Scarlett Johansson, Florence Pugh, David Harbour, Rachel Weisz

درست است که کار بیوه سیاه با بازی بازیگر سرشناس آمریکایی اسکارلت جوهانسون در انتقام جوبان(پایان بازی) به پایان رسید اما به نظر نمی رسد که مارول کمپانی باشد که دست از سر یکی از محبوب ترین کاراکترهای خود بردارد. تا پیش از این بیوه سیاه تنها یک شخصیت جانبی در فیلم‌های مارول بود اما الان یک فیلم مستقل دارد. البته جالب است که بدانید قرار بوده فیلم بیوه سیاه در سال 2004 توسط کمپانی لاینزیگ ساخته شود که بنا بردلایلی تا سال 2006 هیچ اتفاقی برای این فیلم نمی‌افتاد تا این که در سال 2006 حق ساخت این فیلم به مارول فروخته شد. در ابتدا مارول علاقه‌ای به ساخت فیلم مستقلی با این عنوان نداشت و به همین خاطر این شخصیت را برای اولین بار در فیلم مرد آهنین 2 به‌ صورت یک شخصیت فرعی وارد دنیای مارول کرد. حالا بعد از مدت‌ها مارول تصمیم گرفته تا فیلم مستقلی بر پایه این شخصیت بسازد. داستان این فیلم بعد از وقایع داستان فیلم کاپیتان آمریکا(جنگ داخلی) رخ می دهد و رومانوف ( یوهانسون) باید علاوه بر مبارزه با دشمنان جدید با گذشته سیاه خود نیز رو به ‌رو شود. این فیلم قرار است جدید ترین فیلم در فاز جدید سینمایی مارول باشد. بودجه ساخت این فیلم 150 تا 200 میلیون دلار بوده است و قرار است تا در تاریخ 17 اردیبهشت 1400 توسط والت دیزنی اکران عمومی شود.

Free Guy

image

 

کارگردان : Shawn Levy

بازیگران : Ryan Reynolds, Taika Waititi, Jody Comer, Joe Keery, Lel Rel Howery

جدیدترین فیلم بازیگر محبوب آمریکایی یعنی رایان رینولدرز دوباره یک فیلم کمدی و البته این بار با چاشنی تخیل است. این فیلم داستان بسیار جالبی دارد که از همین الان نوید یک فیلم موفق را به سازندگانش می دهد. رایان رینولدز در این فیلم در نقش شخصیتی به نام گای ظاهر می شود. گای یک شخصیت معمولی در بازی جهان آزاد (شهر آزاد) است که کنترل آن در دست هیچ کس نیست. گای یک کارمند بانک است که روزی تصمیم می گیرد با جرم و جنایت در شهر خود بجنگد. این فیلم توسط کمپانی قرن بیستم در تاریخ 31 اردیبهشت 1400 به ‌صورت عمومی اکران خود در خاک آمریکا آغاز می کند.

Godzilla vs. Kong

image

 

کارگردان : Adam Wingard

بازیگران : Millie Bobby Brown, Kyle Chandler, Rebecca Hall, Brian Tyree Henry

چهارمین فیلم بلند از دنیای هیولاهای وارنر که طرفداران پر و پا قرصی پیدا کرده است قرار است نبردی بین دو تا از دوست داشتنی ترین ابر هیولاهای دنیا باشد. ظاهرا وارنر که سود فروش فیلم‌های قبلی دنیای هیولاهایش به شدت راضی‌اش کرده این بار ریسک بزرگی کرده و گودزیلا و کونگ را به جان‌ هم انداخته است. در مورد داستان فیلم اطلاعات زیادی در دسترس نیست. این فیلم قرار است 36 امین فیلم در سری گودزیلا و 12 امین فیلم در سری کونگ باشد. البته آنچه که از شواهد پیداست قرار است بعد از این فیلم کار یکی از این دو هیولای ترسناک برای همیشه با سینما تمام شود. به ‌هرحال باید تا 31 اردیبهشت صبر کرد و دید جدیدترین دست ‌پخت وارنر چه خواهد بود.

Spiral

image

 

کارگردان : Darren Lynn Bousman

بازیگران : Chris Rock, Samuel L. Jackson, Max Minghella, Marisol Nichols

نهمین فیلم از سری فیلم‌های محبوب و البته ترسناک اره با نام مارپیچ قرار است در تاریخ 31 اردیبهشت اکران شود. این فیلم از ترکیب بازیگران محبوبی بهره می برد. البته فکر نمی کنم طبق روال معمول فیلم‌های این سری، چیزی جز خون و غیره در این فیلم خودنمایی کند. مدت زمان این فیلم 93 دقیقه خواهد بود.

 Cruella

image

 

کارگردان : Alex Timbers and Craig Gillespie

بازیگران : Emma Stone, Joel Fry, Kirby Howell-Baptiste, Paul Walter Hauser, Emma Thompson

بعد از آنجلینا جولی که یکی از منفورترین شخصیت‌های دیزنی را به یکی از دوست داشتی و مهربان ترین در سینما تبدیل کرد حال نوبت یک سوپر استار دیگر یعنی اما استون است که این بار قرار است نقش شخصیت منفور و بد ذات کرولا در پویانمایی سینمایی 101 سگ خالدار دیزنی که در سال 1961 از روی رمانی با همین نام که در سال 1956 نوشته شده است را ایفا کند. در داستان این فیلم آمده است : در دهه 1970 لندن ، طراح مد جوان Estella de Vil که با پوست سگها ، به خصوص سگ‌های خالدار لباس درست می کند وسواس شدیدی به این کار پیدا می کند تا اینکه سرانجام به افسانه‌ای بیرحم و ترسناک معروف به Cruella تبدیل می شود. بدون شک حضور اما استون در این فیلم می تواند ضامن فروش خوب و پرسودی برای والت دیزنی شود. این فیلم سینمایی در 7 خرداد 1400 اکران عمومی خواهد شد.

F9

image

 

کارگردان : Justin Lin

بازیگران : Vin Diesel, Charlize Theron, Tyrese Gibson, John Cena, Michelle Rodriguez, Ludacris, Lucas Black

سرانجام سری جذاب و دوست داشتنی سریع و خشن 9 نیز آماده شده تا به اکران جهانی برسد. این فیلم که دهمین فیلم از این سری محسوب می شود یک فیلم اصلی از این سری محسوب می شود. اولین فیلم مجموعه سریع و خشن در سال 2001 عرضه شد و تا حال نیز قسمت‌های زیادی از آن منتشر شده است. در این قسمت که پس از وقایع The Fate of the Furious (2017) رخ می دهد، دومنیک تورنتو و خانواده‌اش باید با برادر کوچک‌تر دومنیک ، یاکوب ، که یک قاتل مرگبار است روبرو شوند که با دشمن قدیمی آن‌ها Cipher کار می کند ، البته یاکوب انگیزه انتقام از دومنیک را در سر دارد. این فیلم توسط کمپانی یونیورسال به‌ صورت جهانی در 7 خرداد 1400 اکران خواهد شد.

The Conjuring: The Devil Made Me Do It

image

 

کارگردان : Michael Chaves

بازیگران : Vera Farmiga, Patrick Wilson, Ruairi O’Connor, Sarah Catherine Hook, Julian Hilliard

قسمت سوم از مجموعه فیلم‌های ترسناک conjuring که توسط شرکت برادران وارنر به ‌صورت عمومی اکران جهانی خواهد شد آمده است تا بار دیگر معنی جدیدی از ترس را الغا کند. این فیلم که یک فیلم ترسناک ماورای طبیعه است قرار است در تاریخ 14 خرداد 1400 اکران جهانی خود را آغاز کند. از داستان این فیلم اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما با توجه به عنوان فیلم نمی توان انتظاری جز ترسیدن از هر سناریویی را داشت.

Vivo

image

 

کارگردان : Kirk DeMicco

بازیگران : نامشخص

یک انیمیشن دیگر در این لیست وجود دارد. البته در ابتدا این پویانمایی قرار بود که توسط شرکت دریم ورکس ساخته شود اما در سال 2015 با توجه به مشکلات این شرکت کارگردان این اثر کار ساخت را در شرکت سونی پیکچرز ادامه داد. این فیلم انیمیشنی یک فیلم موزیکال و کمدی است که توسط کلمبیا پیکچرز ساخته‌ شده است. در مورد داستان اطلاعات چندان زیادی نیست اما قطعا این پویانمایی با توجه به موزیکال بودنش می تواند فروش خوبی را تجربه کند.

In the Heights

image

 

کارگردان : Jon M. Chu

بازیگران : Anthony Ramos, Leslie Grace, Corey Hawkins, Jimmy Smits, Stephanie Beatriz, Dascha Polanco

این فیلم سینمایی یک اثر دارم و موزیکال است که از روی نمایشنامه‌ای به همین نام در سال 2007 نوشته شده است. این فیلم داستان یک سری از جوان‌های لاتین است که در ارتفاعات شهر واشنگتن مراسم های جالبی را برگزار می کنند. این فیلم سینمایی قرار است توسط شرکت برادران وارنر به ‌صورت عمومی اکران عمومی شود. نمایشنامه این فیلم در کسب جوایز به شدت موفق بود و به همین خاطر وارنر امید دارد تا این فیلم نیز بتواند به مدد گذشته خوب داستان این فیلم فروش خوبی را داشته باشد. این فیلم در 28 خردادماه 1400 اکران جهانی خواهد داشت.

Luca

image

 

کارگردان : Enrico Casarosa

بازیگران : نامشخص

اولین اثر از کمپانی مطرح پیکسار برای سال جدید لوکا نام دارد. پویانمایی جدید پیکسار مانند همیشه یک پویانمایی دوست داشتنی و البته کاملا خانوادگی است که قرار است داستان پسری باشد که با یک پسر بچه دوست می شود غافل از اینکه دوست جدیدش یک هیولای دریاییی در قد و بالای یک پسر بچه است. جدید ترین اثر پیکسار قرار است توسط شرکت والت دیزنی به ‌صورت جهانی در 28 خرداد ماه اکران جهانی شود.

Minions: The Rise of Gru

image

 

کارگردان : Kyle Balda, Brad Abelson

بازیگران : Pierre Coffin, Steve Carell, Taraji P. Henson, Michelle Yeoh, RZA

محال است که یونیورسال از سری محبوب و دوست داشتنی مینیون ها به راحتی دل بکند. قسمت قبلی این پویانمایی یک پیروزی قاطعانه برای این شرکت آمریکایی در گیشه محسوب می شد. اما این بار در قسمت جدید قرار است با داستان آشنایی مینیون ها و گرو آشنا شویم و شاهد شکل گیری مخوف ترین باند خلاف کاری در جهان باشیم. جدید ترین ساخته Illumination از صداپیشگان مطرح زیادی استفاده می کند. این پویانمایی زیبا قرار است در تاریخ 11 تیر ماه 1400 اکران خود را در خاک آمریکا شروع کند.

Top Gun: Maverick

image

 

کارگردان : Joseph Kosinski

بازیگران : Tom Cruise, Jennifer Connelly, Jon Hamm, Val Kilmer, Jay Ellis, Miles Teller, Monica Barbaro

مگر می شود که طرفدار تام کروز باشید و فیلمی را که با آن به اوج شهرت رسید را از دست بدهید. تام کروز این بار بعد از قسمت اول که در سال 1986 ساخته شد در نقش یک کاپیتان ماوریک بازگشته تا جوان‌ ترها را آموزش دهد. نکته هیجان آمیز این فیلم به آنجا بر می گردد که گفته می شود تام کروز در این فیلم خودش هدایت یک هواپیمای جنگی را به دست داشته است. فیلم جدید top gun یکی از برترین فیلم‌های زمان خودش محسوب می شد و هزاران طرفدار داشت. باید دید که قسمت جدید بعد از گذشت 35 سال می تواند همان موفقیت سری اول را تکرار کند یا نه. این فیلم توسط کمپانی پارامونت پیکچرز در تاریخ 11تیرماه 1400 اکران خود را آغاز خواهد کرد.

Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

image

 

کارگردان : Destin Daniel Cretton

بازیگران : Simu Liu, Tony Leung, Awkwafina

بیست و پنجمین فیلم دنیای مارول قرار است داستان یک مبارز چینی را بازگویی کند. روند ساخت این فیلم از سال 2001 شروع شد و قرار بود که از اولین فیلم‌های ساخت مارول باشد اما به دلایلی کسی زیر بار ساخت این فیلم نرفت تا در نتیجه این فیلم 18 سال در صف ساخت مارول قرار بگیرد تا اینکه در نتیجه در 2019 بالاخره وارد فاز تولید شد و قرار شد بعد از بیوه سیاه دومین فیلم در فاز چهارم سینمای مارول باشد. این فیلم که از روی کمیک شانگ چی ساخته‌ شده است قرار است یکی از داستان‌های این کمیک ها را نمایشی کند. این فیلم توسط مارول ساخته‌ شده است و توسط والت دیزنی اکران جهانی خواهد شد. این فیلم سینمایی قرار است در تاریخ 18 تیر ماه 1400 اکران شود.

Space Jam 2

image

 

کارگردان : Malcolm D. Lee

بازیگران : LeBron James, Don Cheadle

اگر به یاد داشته باشید قسمت اول این فیلم در سال 1996 اکران شد. در آن زمان شخصیت‌های معروف وارنر هم چون باگزبانی و یا داک در کنار ستاره های nba آن زمان قرار گرفتند و یک فیلم پرفروش ساخته‌ شده. حال در سال 2021 قرار است تمامی شخصیت های انیمیشنی قسمت اول در کنار ستاره بی چون و چرای NBA یعنی لبرون جیمز قرار بگیرند. در داستان این فیلم آمده است : وقتی قهرمان بسکتبال و نماد جهانی لبرون جیمز و پسر خردسالش برونی - که آرزو دارد یک توسعه دهنده بازی ویدیویی باشد - در یک فضای مجازی توسط الگوریتم سرکش Al-G Rhythm گرفتار می شوند لبرون باید با کمک پسرش و باگز و دوستانش قهرمان شرور این بازی را شکست دهد و خود را نجات دهد. این فیلم توسط گروه انیمیشنی وارنر ساخته‌ شده و شرکت برادران وارنر هم وظیفه اکران جهانی آن را بر عهده دارند. این فیلم قرار است در 25 تیرماه 1400 اکران جهانی شود.

Uncharted

image

 

کارگردان : Ruben Flesicher

بازیگران : Tom Holland, Mark Wahlberg, Antonio Banderas, Sophia Taylor Ali, Tati Gabrielle

بالاخره و بعد از مدت‌ها انتظار نسخه سینمایی بازی محبوب و انحصاری پلی استیشن یعنی UNCHARTED آماده اکران در سال جدید میلادی است. این فیلم قرار است پیش درآمدی بر قسمت 4 بازی باشد. کمپانی ناتی داگ پیش از این اعلام کرده در ساخت این فیلم نظر مستقیم داشته است. بازیگران محبوبی در این فیلم ایفای نقش می کنند. تام هالند در نقش ناتان دریک شخصیت اصلی این بازی ها ایفای نقش می کند و مارک والبرگ نیز در نقش ویکتور سالیوان مربی و دوست دریک ایفای نقش می کند. با توجه به این که این بازی انحصاری سونی است پس نباید انتظار داشت که فیلم اصلی را هم کسی به غیر از کلمبیا پیکچرز که زیر مجموعه سونی است ساخته باشد. اکران جهانی این فیلم نیز به دست خود سونی پیکچرز صورت می گیرد. در مورد داستان فیلم هم تنها می دانیم که این فیلم قرار است به ریشه های آشنایی این دو شخصیت در فیلم باز گردد. البته طبق قول سازندگان فیلم قرار است به ساختار بازی ناتی داگ کاملا وفادار باشند. این فیلم در تاریخ 25 تیر ماه اکران عمومی را در خاک آمریکا آغاز می کند.

Old

image

 

کارگردان : M. Night Shyamalan

بازیگران :  Gael García Bernal, Eliza Scanlen, Thomasin McKenzie, Alex Wolff

باز هم قرار است یک اثر ترسناک و فرا طبیعی دیگر از کارگردان پرآوازه هندی آمریکایی ام. نایت شیامالان را ببینیم. شیامالان در این پروژه همه کار را به دست گرفته است و علاوه بر کارگردانی تهیه کننده و نویسنده فیلم نیز هست. داستان این فیلم نیز بر اساس رمان قلعه شنی نوشته پیر اسکار لوی و فردریک پیترز نوشته شده است. این اثر در سبک مهیج و ترسناک است. کمپانی یونیورسال هم مانند اکثر کارهای شیامالان کار اکران جهانی این اثر را بر عهد گرفته است. تاریخ اکران این فیلم نیز در روز 1 مرداد 1400 است.

Jungle Cruise

image

 

کارگردان : Jaume Collet-Serra

بازیگران : Dwayne Johnson, Emily Blunt, Édgar Ramírez, Jack Whitehall, Jesse Plemons, Paul Giamatti

اگر همیشه سوال می پرسید که چرا والت دیزنی تا به این حد موفق است کافی است به لیست فیلم‌هایی که در یک سال منتشر می کند نگاهی بیندازید. یکی از آن فیلم‌هایی که قرار است حسابی جیب این کمپانی را پر از پول کند همین فیلم گشت و گذار در جنگل است که بر اساس جذابیت‌های پارک عظیم‌الجثه دیزنی ساخته ‌شده است. در این فیلم بازیگر محبوب هالیوود دوواین جانسون در نقش فرانک که یک کاپیتان کشتی است بازی کرده است. البته امیلی بلانت هم نقش لیلی را بر عهده دارد. طبق داستان این فیلم فرانک ( جانسون) و لیلی ( بلانت ) برای پیدا کردن یک درخت شفابخش سفر خطرناکی را به دل یک جنگل مخوف آغاز می کنند و در این راه باید جلوی حیوان‌های عجیب و البته رقیب آلمانی خود بایستند. عرضه جهانی این فیلم توسط دیزنی صورت می گیرد و اکران آن‌هم به 8 مرداد 1400 موکول شده است.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)