خانهاخبار
رندرهای باکیفیت اوپو Find X3 Pro به همراه ماه عرضه آن منتشر شد

رندرهای باکیفیت اوپو Find X3 Pro به همراه ماه عرضه آن منتشر شد

به‌تازگی رندرهای باکیفیتی از اوپو Find X3 Pro لو رفته که طراحی جلو و عقب این دستگاه را نشان می‌دهد. به دنبال این گزارش اوپو نیز ماه عرضه این محصول را تایید کرده است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵

هنوز مدت زیادی از آغاز سال ۲۰۲۱ نگذشته اما به نظر می‌رسد که امسال در دنیای موبایل با دوربین‌های متفاوت و عجیبی روبرو باشیم. خانواده گلکسی اس ۲۱ از ماژول دوربینی استفاده می‌کند که به نوعی به فریم دستگاه وصل شده است. حالا هم رندرهایی از اوپو فایند ایکس ۳ پرو منتشر شده که ماژول دوربین آن مثل یک تپه از قاب عقب بیرون زده است.

image

این گوشی در بخش جلویی دارای نمایشگری است که لبه‌های خمیده دارد. دوربین سلفی فایند ایکس ۳ پرو درون حفره‌ای در گوشه سمت جپ نمایشگر قرار گرفته و از این حیث شبیه فایند ایکس ۲ پرو است. این گوشی از نرخ نوسازی انطباقی پشتیبانی می‌کند تا بتواند در دامنه نرخ ۱۰ تا ۱۲۰ هرتزی تغییر حالت دهد.

image

اوپو فایند ایکس ۳ پرو نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع اولد با وضوح 1440p خواهد داشت. در قاب عقب این گوشی دوربین چهارگانه‌ای تعبیه شده که احتمالا دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی از شرکت سونی دارد. یکی از این سنسورها به عنوان سنسور اصلی و دیگری به عنوان فوق عریض استفاده خواهد شد. به‌علاوه، ظاهرا سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی برای تصویربرداری تله‌فوتو با قابلیت زوم ۲ برابری در نظر گرفته شده است. ولی نکته جدید در این دوربین لنز ماکرویی تحت عنوان «میکروسکوپ» است که فعلا اطلاعات زیادی درباره آن در دست نداریم.

image

گفته شده که فایند ایکس ۳ پرو با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم به بازار می‌آید. این گوشی احتمالا دو نسخه با چرم گیاهی هم خواهد داشت. اوپو در پی افشای رندرهای این گوشی در توئیتی رمزآلود اعلام کرد که پرچمدار خود را در ماه مارس معرفی خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)