خانهاخبار
فیلم هایی که 2021 از راه می‌رسند ( قسمت اول )

فیلم هایی که 2021 از راه می‌رسند ( قسمت اول )

در این مطلب به مهم‌ترین فیلم‌هایی که قرار است در سال 2021 اکران شوند خواهیم پرداخت. پس اگر اهل فیلم هستید این مطلب را از دست ندهید.
۱۳۹۹/۱۰/۲۷

سال 2020 با تمام تلخی‌هایش برای سینما گران در تمام دنیا به پایان رسید. در سال 2020 به خاطر ویروس منحوس COVID-19 یا همان کرونای خودمان سینما گران ضررهای بسیار زیادی کردند. عدم اجازه به مردم برای حضور در سینماها علاوه بر این که میزان فروش شرکت‌های بزرگ را به شدت کاهش داد باعث شد که شبکه‌های اینترنتی به بلای جان سینماها بدل شوند. اما با تمام این اتفاقات این سال نیز به پایان رسید در حالی که در این روزها با خبرهای خوش از واکسن‌های تولیدی برای این ویروس امید جهان به سال 2021 چند برابر شده است. اما ما در این مطلب قصد داریم به مروری بر مهم ترین فیلم‌هایی که قرار است بر روی پرده قرار بگیرند داشته باشیم و به طور مختصر به معرفی این فیلم‌ها بپردازیم.

image

 

 

The Last Duel

image

 

جدیدترین ساخته کارگردان مطرح انگلیسی یعنی ریدلی اسکات که قرار است به زودی در 19 دی ماه اکران شود. البته به علت شرایط ویژه کرونا این فیلم قرار است مانند همکاری گذشته این کارگردان انگلیسی با شبکه‌های اینترنتی هم چون HBO MAX به ‌صورت اینترنتی پخش شود. از بازیگران مطرح این فیلم می‌توان به Matt Damon و Ben Affleck و  Adam Driver اشاره کرد. در مورد داستان نیز می‌توان گفت ریدلی اسکات ترجیح داده دوباره مانند فیلم موفق گلادیاتور داستان و فضای فیلم خود را به دوران انگلیس قدیم ببرد. باید منتظر ماند و دید جدیدترین دست‌ پخت پیرمرد انگلیسی چه خواهد بود.

Peter Rabbit 2: The Runaway

image

 

کارگردان: Will Gluck

بازیگران: James Corden, Rose Byrne, Domhnall Gleeson, David Oyelowo, Elizabeth Debicki

اگر مخاطب رسانه‌ی ملی باشید تا به حال بارها این فیلم لایو اکشن را از شبکه نمایش تماشا کرده‌اید. خرگوش بازیگوش در این قسمت نیز قرار است به ماجراجویی‌های خود ادامه بدهد. البته تریلر رسمی این فیلم نیز منتشر شده است. این فیلم نیز قرار است در تاریخ 26 دی ماه اکران شود.

355

image

کارگردان: Simon Kinberg

بازیگران: Jessica Chastain, Fan Bingbing, Penélope Cruz, Lupita Nyong’o, Edgar Ramirez, Sebastian Stan

فیلم ۳۵۵ داستان یک گروه از بهترین مأموران زن را که در آژانس‌های دولتی سرتاسر دنیا فعالیت دارند، حکایت می‌ کند. این مأموران زن در تلاش هستند تا مقابل یک سازمان بایستند و اقدامات آن‌ها را برای به دست آوردن یک سلاح مرگبار، متوقف کنند. این سازمان شرور قصد دارد که با استفاده از این سلاح مرگبار جهان را به آشوب بکشد. عنوان فیلم از یکی از اولین جاسوس‌های ایالات متحده گرفته شده ‌است که در طی جریان انقلاب آمریکا فعالیت می‌ کرد. جالب است بدانید که این جاسوس هم یک زن بود. به همین ترتیب مأمور ۳۵۵ تبدیل به یک واژه عامیانه برای تمام افرادی که در سازمان سیا کار می‌ کردند، شد تا یک جاسوس زن را مورد خطاب قرار دهند. قرار است این فیلم در 26 دی ماه اکران عمومی شود.

Rugrats

image

 

کارگردان: David Bowers

بازیگران: نامشخص

اگر طرفدار سریال‌های کارتونی باشید بدون شک این انیمیشن به شدت برای شما آشنا خواهد بود. این فیلم قرار نیست یک پویانمایی باشد بلکه یک لایو اکشن خواهد بود. این فیلم ساخته کمپانی پارامونت است و توسط شبکه نیکلودئون بخش خواهد شد. البته قرار بود این فیلم سال گذشته اکران شود که به دلایلی اکران آن تا 10 بهمن‌ ماه به تعویق افتاد. از بازیگران این اثر اطلاعاتی در دسترس نیست.

Nomadland

image


 

کارگردان: Chloé Zhao

بازیگران: Frances McDormand, David Strathairn

فیلم سینمایی سرزمین آواره ها فیلمی است که در جشنواره فیلم ونیز اکران شد و توانست جایزه شیر طلایی ونیز را نیز دریافت کند. البته طبق سنت همیشگی ما ایرانی‌ها می توانیم این فیلم را زودتر از زمان اکرانش دریافت کنیم اما اکران اصلی و عمومی این فیلم در 1 اسفند ماه خواهد بود.

The Father

image

 

کارگردان: Florian Zeller

بازیگران: Anthony Hopkins, Olivia Colman

فیلم پدر محصول مشترک کشورهای انگلیس و فرانسه است. این فیلم بر اساس نمایشنامه‌ای با همین نام که نوشته خود کارگردان فیلم در سال 2012 است ساخته ‌شده است. بازیگران این فیلم بسیار سرشناس هستند. البته این فیلم نیز پیش از این در جشنواره فیلم ساندس آمریکا حضور داشته است. این فیلم داستان مردی را روایت می‌کند که با وجود بالا رفتن سنش، از درخواست کمک از دخترش اجتناب می ‌کند. او سعی دارد تا از شرایط متغیر خود سر در بیاورد، چندی بعد او به کسانی که دوستشان دارد، ذهن خود و حتی چهارچوب اصلی چیزهایی که باور دارد نیز شک می ‌کند و…. اما زمان اکران عمومی این فیلم 8 اسفند ماه خواهد بود.

Tom & Jerry

image

 

کارگردان: Tim Story

بازیگران: Chloë Grace Moretz, Michael Peña, Ken Jeong, Colin Jost, Rob Delaney

اما این بار نوبت یک لایو اکشن نه چندان امروزی اما پرطرفدار است. کمپانی وارنرز تصمیم گرفته است تا محبوب ترین کاراکترهای پویانمایی‌های تلویزیونی دنیا یعنی تام و جری در یک فیلم مستقل عرضه کند. البته در این فیلم بازیگر سرشناس هالیوودی یعنی گریس مورتز هم به ایفای نقش پرداخته است. قرار است این فیلم از طریق شبکه HBO MAX اکران شود. این فیلم در تاریخ 8 اسفند ماه اکران رسمی خود را در خاک آمریکا آغاز خواهد کرد.

Coming 2 America

image

 

کارگردان: Craig Brewer

بازیگران: Eddie Murphy, Arsenio Hall, John Amos, James Earl Jones, Garcelle Beauvais, Wesley Snipes

پارامونت دوباره به سراغ ادی مورفی یکی از برجسته ترین کمدین های آمریکایی رفته است تا این بار با همکاری با او برای یکی از موفق ترین فیلم‌هایش دنباله‌ی بروزی بسازد. این فیلم  قرار است دنباله‌ای برای سری اصلی باشد که در سال 1988 اکران شد. البته دوباره در این فیلم قرار است شاهد هنرنمایی ادی مورفی باشیم. پیشنهاد می کنم اگر دوست دارید این فیلم را ببینید حتماً قسمت اول آن را مشاهده کنید. این فیلم قرار است به ‌صورت محدود در سینماهای آمریکا اکران شود و بعد از آن نیز با توجه به فروش حق توزیع آن به آمازون در تاریخ 15 اسفند ماه به طور عمومی از طریق آمازون پرایم عرضه شود.

Raya and the Last Dragon

image

 

کارگردان: Paul Briggs, Dean Wellins

صداپیشگان: Awkwafina, Kelly Marie Tran

پنجاه و نهمین پویانمایی ساخته ‌شده توسط کمپانی نام آشنای دیزنی این بار قرار است تا دوباره یک پرنسس جدید را به دنیای خود بیفزاید. در این پویانمایی بلند قرار است دختری به نام رایا که یک جنگجوی ماهر است به دنبال آخرین اژدها در دنیا بگیرد تا با کمک آن بتواند دنیا را از شر یک دشمن مخوف نجات دهد. این فیلم که قرار بود در ابتدا اکران عمومی داشته باشد به خاطر موضوع همه گیری COVID-19 قرار است به ‌صورت محدود تنها در چند سینما اکران شود و در نهایت در تاریخ 15 اسفند ماه از طریق پلتفرم دیزنی پلاس در اکانت های پریمیر عرضه شود.

The King's Man

image

 

کارگردان: Matthew Vaughn

بازیگران: Harris Dickinson, Ralph Fiennes, Aaron Taylor-Johnson, Gemma Arterton, Matthew Goode, Charles Dance, Daniel Brühl, Stanley Tucci, Djimon Hounsou

بازهم یک فیلم بر اساس رمان کینگزمن. اما این فیلم قرار است یک اسپین آف از سری اصلی باشد و قرار نیست داستان جدایی را روایت کند. این بار تاریخ حوادث فیلم بسیار عقب تر از سری اصلی است و به گونه ای به ریشه این گروه بر می گردد. داستان فیلم پیچیدگی خاصی ندارد و صرفاً با هدف سرگرمی ساخته ‌شده است. این فیلم در سبک اکشن و ماجراجویی است. قرار بود این فیلم در سال قبل اکران شود که به خاطر موضوع کرونا این اتفاق نیفتاد و حالا قرار شده است تا این فیلم در 22 اسفند ماه توسط کمپانی قرن بیستم اکران شود.

The Many Saints of Newark

image

 

کارگردان: Alan Taylor

بازیگران: Michael Gandolfini, Vera Farmiga, Jon Bernthal, Billy Magnussen, Ray Liotta, Corey  Stoll, Alessandro Nivola

این فیلم یک فیلم درام و جنایی است که توسط دو شرکت New Line Cinema و شرکت HBO FILMS ساخته ‌شده است. این فیلم یک پیش درآمد بر سریال THE SOPRANOS است که توسط شبکه HBO ساخته ‌شده است. داستان فیلم در بین سال‌های 1960 تا 1970 در نیوجرسی روایت می شود و قرار است نشان دهنده تنش‌های جوامع آمریکایی با جوامع ایتالیایی و آفریقایی باشد. فیلم ‌برداری این فیلم در بروکلین آغاز شد و حدود 7 ماه نیز به طول انجامید. این فیلم قرار است به ‌صورت سینمایی توسط کمپانی برداران وارنر قبل از آغاز سال نو میلادی اکران شود که به دلیل آمار بالای کرونا در آمریکا اکران آن تا 22 اسفند ماه به تعویق افتاد. البته قرار شد تا در کنار وارنر شبکه HBO MAX نیز این فیلم را اکران کند.

Morbius

image

 

کارگردان: Daniel Espinosa

بازیگران: Jared Leto, Jared Harris, Adria Arjona, Matt Smith, Tyrese Gibson

پس از آن که سونی حق ساخت سری موفق خود یعنی اسپایدرمن را به مارول واگذار کرد متوجه اشتباه خود شد و برای جبران این اشتباه دست به کار بزرگی زد. مدیران سونی این بار به دنبال کاراکترهای فرعی و البته ضد قهرمان کمیک اسپایدرمن رفتند و به جای این که آن‌ها را شخصیت‌های شروری نشان دهند از آن‌ها چهره قهرمان ساختند. نمونه بارز هم فیلم ونوم بود که موفقیت تجاری بزرگی برای سونی محسوب می شود. حالا سونی باز هم به دنبال یک کاراکتر منفی دیگر در این کمیک رفته است. موربیوس که جرد لتو نقش آن را بازی کرده است همان فیلم جدید سونی است که با همکاری مارول ساخته ‌شده است. البته ساخت این فیلم در سال 2019 به پایان رسید اما به خاطر شیوع بیماری کرونا اکران آن تا سال 2020 به تعویق افتاد. متاسفانه در سال گذشته هم موضوع کرونا حل نشد. تا این که مدیران سونی تصمیم گرفتند تا در نهایت این فیلم را در 29 اسفند ماه اکران کنند. البته تا به الان معلوم نیست که به غیر از خود سونی کدام یک از پلتفرم های دیگر میزبان اکران این فیلم خواهند بود.

No Time To Die

image

 

کارگردان: Cary Fukunaga

بازیگران: Daniel Craig, Ralph Fiennes, Rami Malek, Naomie Harris, Lea Seydoux, Ben Whishaw, Rory Kinnear, Jeffrey Wright, Ana de Armas, Lashana Lynch

بازهم یک فیلم دیگر از سری محبوب و البته طولانی جیمز باند. در همین سال 2020 بود که اسطوره فیلم‌های جیمز باند یعنی شان کانری فقید از دنیا رفت. حالا اکثر سینما گران معتقدند که این فیلم اکران خوبی را به خاطر ادای احترام مردم به کانری تجربه خواهد کرد. در این فیلم مانند سری‌های قبل دوباره بازیگر انگلیسی یعنی دنیل کرگ نقش مأمور مخفی دوست داشتی را بر عهده گرفته است. طبق معمول در داستان فیلم مأمور مخفی مجبور است تا برای نجات دنیا از دست ابر شرور این قسمت که در کمال تعجب نقش آن به رامی مالک بازیگر برنده اسکار سپرده شده است بایستد. این فیلم از عوامل بسیار مطرحی چون هانس زیمر نیز بهره می برد. مدت زمان این فیلم 163 دقیقه خواهد بود. این فیلم توسط کمپانی یونیورسال ساخته ‌شده است و طیف گسترده‌ای از بازیگران سرشناس هالیوود در آن به ایفای نقش پرداخته اند. البته این فیلم یکی از گران قیمت ترین فیلم‌های سال جدید هم لقب خواهد گرفت چرا که بودجه ساخته آن نزدیک به 250 میلیون دلار بود است. در نهایت این فیلم قرار است در 13 فروردین 1400 اکران عمومی شود.

Mortal Kombat

image

 

کارگردان: Simon McQuoid

بازیگران: Joe Taslim, Ludi Lin, Mechad Brooks, Lewis Tan, Elissa Cadwell, Ng Chin Han, Max Huang, Josh Lawson, Jessica McNamee, Hiroyuki Sanada, Sisi Stringer

پس از شکست تاریخی دومین فیلم از مجموعه‌ای که روزی قرار بود به یکی از محبوب ترین های سینما تبدیل شود می گذرد. شکست آخرین فیلم از دنیای مورتال کمبت از نظر کارشناسان و چه در گیشه باعث شد تا از ادامه این سری تا دو دهه  حرفی زده نشود تا این اینکه شرکت وارنر توانست در سال 2010 حق ساخت فیلم از این بازی را به دست آورد. فیلم جدید از سری مورتال کمبت داستان مشخصی ندارد و تا به حال حرف خاصی از نام آن به میان نیامده است. البته وارنر اعلام کرده است که قرار است این فیلم را در 27 فروردین ماه از طریق سینماها و البته شبکه HBO MAX اکران عمومی شود. باید منتظر ماند و دید که این فیلم می تواند آغازگز یک سری محبوب سینمایی باشد یا تا ابد پرونده مورتال کمبت در سینما را خواهد بست.

BIOS

image

 

کارگردان: Miguel Sapochnik

بازیگران: Tom Hanks

از این فیلم اطلاعات چندان زیادی در دسترس نیست. آخرین فیلم تام هنکس بازیگر سرشناس هالیوودی قرار است یک فیلم علمی تخیلی باشد که البته طبق شنیده‌ها قرار است رنگ و بوی آخرالزمانی هم داشته باشد. متاسفانه همان ‌طور که گفته شد در مورد داستان فیلم اطلاعات چندانی وجود ندارد. این فیلم توسط کمپانی یونیورسال ساخته‌ شده است و قرار است در 27 فروردین ماه 1400 اکران خودش را آغاز کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)