خانهاخبار
ریزر بلید 15 و بلید پرو 17 با گرافیک‌های سری RTX 30 معرفی شدند

ریزر بلید 15 و بلید پرو 17 با گرافیک‌های سری RTX 30 معرفی شدند

ریزر امروز در رویداد CES 2021 از دو لپ‌تاپ گیمینگ جدید با گرافیک‌های RTX 30 و نمایشگرهایی با نرخ نوسازی بالا رونمایی کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵

ریزر امروز از دو لپ‌تاپ گیمینگ جدید به نام‌های Blade 15 و ‌Blade Pro 17 با گرافیک انویدیا جی‌فورس سری RTX 30 و نمایشگر ۳۶۰ هرتزی رونمایی کرد. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را درباره این محصولات به اطلاع شما برسانیم.

Razer Blade 15

ریزر بلید ۱۵ از پردازنده‌های گرافیکی سری RTX 30 بهره می‌برد که به‌تازگی از سوی انویدیا معرفی شده‌اند. این دستگاه برای اولین بار در سه مدل با نمایشگری ۱۵.۶ اینچی از راه می‌رسد که شامل نسخه FHD با نرخ ۳۶۰ هرتزی، نسخه QHD با نرخ ۲۴۰ هرتزی و G-Sync و نسخه UHD OLED با نرخ ۶۰ هرتزی خواهد بود.

بلید ۱۵ کوچک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگی است که با گرافیک RTX 30 راهی بازار می‌شود. این محصول درگاه‌های ارتباطی زیادی از USB-C گرفته تا HDMI 2.1 و کارت‌خوان UHS-III SD دارد. کاربران در هنگام تماشای فیلم، موسیقی یا اجرای بازی‌ها با این دستگاه تجربه صوتی ۳۶۰ درجه‌ای را احساس می‌کنند.

ریزر بلید ۱۵ با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. قیمت این محصول از ۱۶۹۹ دلار آغاز می‌شود و از تاریخ ۲۶ ژانویه راهی بازار خواهد شد.

image

Razer Blade Pro 17

ریزر بلید پرو ۱۷ هم حداکثر با گرافیک جی‌فورس RTX 3080 از راه می‌رسد. این دستگاه نمایشگری ۱۷.۳ اینچی دارد که در سه حالت FHD بر ۳۶۰ هرتزی، QHD بر ۱۶۵ هرتزی و UHD بر ۱۲۰ هرتزی در دسترس خواهد بود.

بلید پرو ۱۷ یکی از نازک‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۱۷ اینچی بازار است که ابعاد آن ۱۹.۹ در ۲۶۰ در ۳۹۵ میلی‌متر اعلام شده است. این محصول هم از درگاه‌های USB-C و HDMI 2.1 و کارت‌خوان UHS-III SD برخوردار است.

بلید پرو ۱۷ با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید و قیمت پایه آن ۲۲۹۹ دلار خواهد بود. ریزر قول داده که این دستگاه را در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۱ وارد بازارهای جهانی کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)