خانهاخبار
دل دو لپ‌تاپ جدید Alienware M15 و M17 را با RTX 3000 به‌روز کرد

دل دو لپ‌تاپ جدید Alienware M15 و M17 را با RTX 3000 به‌روز کرد

برند Alienware امروز در CES 2021 از دو لپ‌تاپ گیمینگ جدید پرده برداشت که از پردازنده‌های گرافیکی جدید انویدیا استفاده می‌کنند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵

هر زمان که سخن از لپ‌تاپ‌های گیمینگ به میان می‌آید، احتمالا اشاره‌ای به Alienware هم می‌شود. این شرکت اخیرا در رویداد CES 2021 از لپ‌تاپ‌های جدیدی به نام‌های M15 و M17 با پردازنده‌های گرافیکی سری RTX 30 رونمایی کرده است. لپ‌تاپ‌های برند Alienware علی‌رغم قیمت بالای خود از ویژگی‌های متنوعی برخوردارند تا رضایت گیمرها را جلب کنند. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا شما را کمی بیشتر با لپ‌تاپ‌های جدید این برند آشنا کنیم.

image

با وجود این‌که اکثر لپ‌تاپ‌های گیمینگ ظرفیت داخلی لپ‌تاپ‌های خود را به ۱ ترابایت محدود می‌کنند، Alienware این ظرفیت را در محصولات جدیدش چهار برابر کرده است. در نتیجه، در M15 و M17 می‌توانید از حداکثر ۴ ترابایت حافظه داخلی بهره‌مند شوید.

دو دستگاه جدید Alienware M15 و Alienware M17 حداکثر از گرافیک RTX 3080 استفاده می‌کنند و درگاه HDMI 2.1 را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. متاسفانه این شرکت هنوز قیمتی را برای لپ‌تاپ‌های جدیدش اعلام نکرده و نمی‌دانیم که این دستگاه‌ها چه زمانی وارد بازار می‌شوند.

هر دو دستگاه نسخه‌های ۱۵ و ۱۷ اینچی دارند و از پردازنده نسل دهم اینتل Core i7-10870H و Core i9-10980HK بهره می‌برند. مدل ۱۷ اینچی این دستگاه پنلی ۳۶۰ هرتزی با پشتیبانی از G-Sync دارد که 1080p را به کاربران ارائه می‌کند.

در حال حاضر فقط اعلام شده که آن‌ها در تاریخ ۲۶ ژانویه مراسم آنلاینی برگزار می‌کنند که بدون شک حاوی اطلاعات بیشتری درباره M15 و M17 خواهد بود. اکانت توئیتر Alienware می‌گوید این محصولات به‌زودی وارد بازار می‌شوند. از این رو، و با توجه به فشار سنگین حاصل از رقابت با سایر شرکت‌ها، انتظار داریم که خیلی زود این دستگاه‌ها را در بازار ببینیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)