خانهاخبار
لنوو تبلت خوش‌قیمت Tab P11 را با اسنپدراگون 662 معرفی کرد

لنوو تبلت خوش‌قیمت Tab P11 را با اسنپدراگون 662 معرفی کرد

لنوو امروز با معرفی تبلت جدید خود نشان داد که می‌توان قابلیت‌های جذاب و مختلفی را با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار داد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳

لنوو امروز از تبلت جدیدی به نام Tab P11 پرده برداشت و نشان داد که برای دستیابی به تبلتی کارآمد نیازی به صرف هزینه‌های سنگین نیست. قیمت پایه این محصول از ۲۲۹ دلار شروع می‌شود و از قلم هوشمند و کیبورد فیزیکی پشتیبانی می‌کند.

لنوو تب P11 نمایشگری ۱۱ اینچی از نوع LCD با وضوح ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسلی دارد و از پردازنده میان‌رده اسنپدراگون ۶۶۲ به همراه ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند. این دستگاه با شبکه LTE سازگار است. تب P11 در جلو دوربینی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت Smart Privacy دارد که می‌تواند در هنگام تماس‌های ویدیویی پس‌زمینه شما را تار کند.

image

تبلت جدید لنوو از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و در دو رنگ خاکستری و پلاتینیومی به بازار می‌آید. P11 با بلندگوی چهارگانه خود صدای جذابی را به گوش کاربر می‌رساند. این تبلت با کمک قلم و کیبورد فیزیکی می‌تواند عملا به رقیبی برای آیپد پرو تبدیل شود. ولی لنوو مصارف خانوادگی را هم از یاد نبرده و با یکپارچه‌سازی این دستگاه با Google Kids Space اجازه می‌دهد تا کودکان هم بتوانند در محیطی ایمن از آن استفاده کنند.

لنوو تب P11 از اواخر ماه جاری میلادی وارد بازار آمریکا خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)