خانهاخبار
تلویزیون‌های OD Zero، بالای 75 اینچی و ارزان قیمت TCL معرفی شدند

تلویزیون‌های OD Zero، بالای 75 اینچی و ارزان قیمت TCL معرفی شدند

شرکت TCL اعلام کرد که در دنباله سال محصولات متنوعی را با فناوری‌ها، اندازه‌ها و رده‌های قیمتی گوناگون راهی بازار خواهد کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳

TCL در مراسم خود در CES 2021 از تلویزیون‌های هوشمند جدیدی پرده برداشت. سری TCL XL Collection اندازه محصولات این شرکت را بالا می‌برد و TCL وعده داده که در دنباله سال نسل سوم فناوری mini LED را به دست کاربران می‌رساند. همچنین قرار است محصولات ارزان قیمتی از TCL 6 Series وارد بازار شود.

TCL mini-LED OD Zero

image

تی‌سی‌ال می‌گوید فناوری OD Zero mini-LED آن‌چه پیش‌تر در زمینه نور پس‌زمینه در mini-LED دیده بودیم را حفظ کرده و کنتراست و روشنایی بیشتری را به آن اضافه می‌کند. همان طور که از نام این فناوری پیداست، عملا شکافی بین نمایشگر و نور پس‌زمینه وجود ندارد و از هزاران mini-LED استفاده می‌شود.

این مینی ال‌ای‌دی‌ها در ناحیه‌های موسوم به Contrast Control Zones گروه‌بندی می‌شوند تا تی‌سی‌ال بتواند کنترل بهتری بر میزان روشنایی یا تیرگی بخش‌های مختلف صفحه داشته باشد. این پنل باریک‌تر از پنل‌های قبلی است و می‌تواند طراحی‌های جالب‌تری را به ارمغان بیاورد. تلویزیون‌هایی که از OD Zero استفاده می‌کنند تا پیش از پایان ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شوند.

2021 TCL XL Collection

تاکنون حداکثر اندازه محصولات تی‌سی‌ال ۷۵ اینچ بود. ولی در سال ۲۰۲۱ با ورود محصولات TCL XL Collection این رویه تغییر خواهد کرد. امسال باید منتظر تلویزیون‌های ۸۵ اینچی با قیمت‌ها و فناوری‌های گوناگون باشیم.

image

ارزان‌ترین محصول این شرکت 4Series Roku TV خواهد بود که در سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ معرفی می‌شود. این دستگاه از Roku OS استفاده می‌کند که اخیرا آن را در محصولات تی‌سی‌ال دیده بودیم. قیمت این تلویزیون ۱۵۹۹ دلار خواهد بود و پس از آن یک تلویزیون ۸۵ اینچی 4K HDR TCL Roku از نوع QLED عرضه می‌شود.

در انتها، تلویزیونی ۸۵ اینچی به نام mini-LED 8K TCL TV از نوع QLED را خواهیم داشت که محصولی رده بالا به حساب می‌آید. این تلویزیون از دالبی ویژن و دالبی اتموس، نرخ نوسازی متغیر و ورودی اچ‌دی‌ام‌آی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. قیمت این دو محصول نزدیک زمان عرضه اعلام خواهد شد.

2021 TCL 6 Series 8K

سری ۶ به عنوان یکی از ارزان‌ترین محصولات شرکت TCL قرار است با وضوح 8K به‌روز شود. تمامی مدل‌های سری ۶ در سال ۲۰۲۱ از وضوح 8K پشتیبانی خواهد کرد و می‌توانند با TCL AiPQ Engine ارتقای مقیاس بدهند. این دستگاه‌ها به نرم‌افزار Roku TV مجهز می‌شوند.

image

تی‌سی‌ال می‌گوید مدل‌های فعلی سری ۶ که وضوح 4K دارند همچنان عرضه خواهند شد تا کسانی که نمی‌خواهند برای 8K پول بدهند بتوانند آن‌ها را خریداری کنند. قیمت محصولات 8K این شرکت در دنباله سال اعلام می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)