خانهاخبار
TCL چند موبایل ارزان قیمت از برند آلکاتل را معرفی کرد

TCL چند موبایل ارزان قیمت از برند آلکاتل را معرفی کرد

آلکاتل 3L، آلکاتل 1L و آلکاتل 1T سه محصولی هستند که امروز از برند آلکاتل معرفی شدند و با قیمتی بسیار پایین برای رده خاصی از کاربران وارد بازار می‌شوند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳

TCL قبل از معرفی گوشی‌های خود در بازارهای جهانی به عرضه محصولات برند آلکاتل معروف بود. این شرکت چینی حالا سه دستگاه ارزان قیمت دیگر از سری گوشی‌های آلکاتل را روانه بازار خواهد کرد.

قوی‌ترین این محصولات آلکاتل 3L است، ولی باز هم نمی‌توانیم آن را به عنوان یک موبایل میان‌رده در نظر بگیریم. این گوشی از چیست مدیاتک هلیو A25، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره می‌برد. آلکاتل 3L یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی دارد که با شارژ ۱۰ واتی از طریق درگاه microUSB سازگار است.

این گوشی نمایشگری ۶.۵۲ اینچی از نوع LCD با وضوح +HD، دوربین سه‌گانه‌ای شامل یک سنسور ۴۸ و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد که داخل ناچی قطره‌ای در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. البته خبر خوب این‌که آلکاتل 3L با اندروید ۱۱ به بازار می‌آید و NFC، دکمه گوگل اسیستنت، حسگر اثر انگشت فیزیکی و جک هدفون دارد.

image

آلکاتل 3L از ماه مارس ۲۰۲۱ با قیمت ۱۴۹ یورو در رنگ‌های مشکی و آبی راهی بازار می‌شود. این برچسب قیمتی موبایل مذکور را در مقابل پوکو M3، ردمی 9، گلکسی A21s و موتو جی فست قرار می‌دهد.

اگر به دنبال محصول ارزان‌تری هستید، آلکاتل 1S با نمایشگر ۶.۵۲ اینچی از نوع LCD و با وضوح +HD، پردازنده هلیو A25، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا در دسترس شماست. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که عمری دو روزه را برایتان به ارمغان می‌آورد. در قاب عقب این گوشی دوربین سه‌گانه‌ای تعبیه شده که شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دو لنز ۲ مگاپیکسلی است. آلکاتل 1S دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و اندروید ۱۱ دارد. این گوشی از فوریه با قیمت ۱۰۹ یورو و در رنگ‌های مشکی و آبی راهی بازار می‌شود.

TCL موبایل دیگری را برای این رنج قیمتی آماده کرده که آلکاتل 1L نام دارد. این گوشی از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین ۱۳ + ۲ مگاپیکسلی و اندروید ۱۱ گو استفاده می‌کند. قلب تپنده این گوشی هلیو A25 است و همراه آن ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا در نظر گرفته شده است. آلکاتل 1L نمایشگری ۶.۱ اینچی از نوع LCD با وضوح +HD دارد و از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به همراه حسگر فیزیکی اثر انگشت بهره می‌برد.

image

آلکاتل 1L در ماه مارس ۲۰۲۱ در دو رنگ خاکستری و آبی با قیمت ۱۳۵ دلار به بازار می‌آید.

TCL در انتها از تبلت مقرون به‌صرفه‌ای موسوم به آلکاتل 1T 7 Wi-Fi رونمایی کرد که متاسفانه اطلاعات زیادی درباره مشخصات فنی آن در دسترس نیست. ولی می‌دانیم که مدل ۱۶ گیگابایتی این تبلت با قیمت ۵۹ یورو و مدل ۳۲ گیگابایتی آن با قیمت ۶۹ یورو به بازار می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)