خانهاخبار
TCL از عینک، ایرباد بی‌سیم و ردیاب حیوانات خود رونمایی کرد

TCL از عینک، ایرباد بی‌سیم و ردیاب حیوانات خود رونمایی کرد

از میان این سه محصول، عینک TCL گجت جذابی است که نمایشگری از نوع mini OLED را با وضوح 1080p در مقابل دیدگان کاربر قرار می‌دهد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳

TCL امروز مراسم پرباری در نمایشگاه CES 2021 داشت و بالاخره از پروتوتایپ نمایشگر پوشیدنی خود که سال‌هاست روی آن کار می‌کند رونمایی کرد. این شرکت محصول خود را TCL Wearable Display نامیده که در واقع یک جفت عینک با نمایشگر mini OLED 1080p است. این دستگاه هدست واقعیت مجازی نیست و صرفا نمایشگر بزرگی را مقابل دیدگان کاربر قرار می‌دهد.

image

عینک TCL از اتصال سیمی استفاده می‌کند و درگاه USB-C دارد. این شرکت می‌گوید محصول آن‌ها قادر به نمایش صفحه‌ای ۱۴۰ اینچی در فاصله چهار متری از دید کاربر است. تراکم پیکسل این صفحه ۴۹ پیکسل بر هر اینچ خواهد بود و می‌تواند محتواهای سه بعدی را به نمایش درآورد.

image

TCL هنوز قیمت این عینک را اعلام نکرده اما می‌گوید آن را در دنباله سال در بازارهای منتخب عرضه می‌کند.

این کمپانی همچنین از ایرباد بی‌سیم جدیدی به نام MoveAudio S600 پرده برداشت که دارای قابلیت حذف نویز فعال و حالت شفافیت است. هر گوشی این دستگاه سه میکروفن داخلی دارد. MoveAudio S600 از استاندارد IP54 پشتیبانی می‌کند تا در برابر آب و گردوغبار مقاوم باشد. این محصول می‌تواند با یک بار شارژ تا هشت ساعت موسیقی پخش کند. TCL می‌گوید MoveAudio S600 را با قیمت ۱۴۹ یورو راهی بازارهای جهانی می‌کند.

image

این شرکت در انتها از یک ردیاب حیوانات خانگی به نام MoveTrack Pet Tracker رونمایی کرد که به قلاده حیوانات وصل می شود و موقعیت لحظه‌ای آن‌ها را نشان می‌دهد. کاربر می‌تواند این دستگاه را طوری تنظیم کند تا در صورت خروج حیوان از منطقه مشخص‌شده نوتیفیکیشن بگیرد. علاوه بر این، امکان نمایش سطوح فعالیت حیوانات با این دستگاه فراهم می‌شود. MoveTrack از استاندارد IP67 برخوردار است و باتری آن در حالت آماده به‌کار تا ۱۴ روز دوام می‌آورد. TCL قیمت این محصول را ۹۹ یورو اعلام کرده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)