خانهاخبار
تبلت جذاب TCL NXTPAPER در کنار تبلتی ارزان‌تر معرفی شد

تبلت جذاب TCL NXTPAPER در کنار تبلتی ارزان‌تر معرفی شد

TCL بالاخره فناوری نمایش NXTPAPER را در یک محصول مصرفی به کار گرفت. در کنار این دستگاه، تبلتی 10.1 اینچی هم معرفی شده که قیمت بسیار پایین‌تری دارد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳

TCL امروز از سه تبلت اندرویدی جدید رونمایی کرد که ظرف چند ماه آینده وارد بازار می‌شود. در بین این محصولات تبلتی با نام NXTPAPER معرفی شد که بالاخره از فناوری جذابی در زمینه E-ink استفاده می‌کند. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

روی کاغذ TCL TAB 10S و TCL NXTPAPER وجه اشتراکات زیادی با هم دارند. هر دو دستگاه از اندروید ۱۰، تراشه مدیاتک MT8768، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند. تفاوت اصلی آن‌ها در نمایشگرشان است. TCL TAB 10S صفحه‌ای ۱۰.۱ اینچی با وضوح ۲۰۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی دارد و با قلم TCL T-Pen سازگار است. این دستگاه از طریق پین‌های POGO می‌تواند به لوازم جانبی گوناگونی وصل شود.

image

TCL TAB 10S انرژی خود را از یک باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد. این دستگاه دو مدل دارد که یکی از صرفا قادر به استفاده از وای فای است اما دیگری می‌تواند به شبکه LTE هم وصل شود. قیمت TCL TAB 10S از ۱۹۹ یورو آغاز می‌شود و از ماه مارس آن را در بازارهای اروپا، آمریکای شمالی، خاورمیانه و آفریقا، چین، آسیا-اقیانوسیه و آمریکای لاتین می‌بینیم.

محصول رده بالاتری که امروز از سوی این شرکت معرفی شد اولین تبلتی است که از فناوری نمایش NXTPAPER استفاده می‌کند. TCL مدعی است که این فناوری ظاهری شبیه کاغذهای عادی را به نمایش می‌گذارد و هیچ پرش نور یا اشعه‌ی آبی مضری ندارد. همین دو ویژگی باعث می‌شود که فشار کمتری به چشمان شما وارد شود و بتوانید زمان بیشتری از تبلت خود استفاده کنید.

image

TCL NXTPAPER نمایشگری ۸.۸۸ اینچی با وضوح ۱۴۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی دارد. ظرفیت باتری این دستگاه ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و در تک نسخه‌ای با پشتیبانی از LTE + WiFi تولید می‌شود. قیمت TCL NXTPAPER حدود ۳۵۰ یورو است و از ماه آوریل به بازار می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)