خانهاخبار
دو موبایل TCL 20 5G و TCL 20 SE با قیمت جذاب معرفی شدند

دو موبایل TCL 20 5G و TCL 20 SE با قیمت جذاب معرفی شدند

TCL امروز از نسل جدید تلفن‌های هوشمند خود رونمایی کرد. محصولات جدید این شرکت در دو مدل عرضه می‌شوند ولی همچنان مشخصات و قیمتی خوبی را ارائه می‌کنند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳

شرکت TCL پارسال با سه تلفن هوشمند وارد بازار تلفن‌های هوشمند شد و امسال در خلال رویداد CES 2021 دو موبایل جدید معرفی کرده است. TCL 20 5G و TCL 20 SE از امروز وارد بازارهای منتخب می‌شوند و در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت که چه مشخصات و ویژگی‌هایی دارند.

TCL 20 5G

این دستگاه که امسال باید جای TCL 10 5G و TCL 10 Pro را پر کند مشخصات پریمیوم و قیمتی جذاب دارد. TCL 20 با قیمت ۲۹۹ یورو عرضه می‌شود و از چیپست اسنپدراگون ۶۹۰ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. حافظه داخلی این گوشی با کارت حافظه قابل ارتقاست. TCL 20 5G حسگر اثر انگشت جانبی، NFC، درگاه USB-C و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. این محصول با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید اما به اندروید ۱۱ ارتقا خواهد یافت.

TCL 20 5G نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع LCD با وضوح 1080p دارد. در بالای این نمایشگر حفره‌ای برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای را می‌بینیم که شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین جک هدفون و دکمه‌ای مخصوص گوگل اسیستنت دارد.

موبایل TCL 20 5G ابتدا در ایتالیا عرضه می‌شود و طی ماه‌های آینده وارد سایر کشورها خواهد شد. این گوشی در دو رنگ خاکستری و آبی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

TCL 20 SE

TCL 20 SE با قیمتی نصف TCL 20 عرضه می‌شود. این گوشی وارث TCL 10L است و قیمت پایه آن ۱۴۹ یورو در نظر گرفته شده. TCL 20 SE از چیپست اسنپدراگون ۴۶۰، ۴ گیگابایت رم، حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و حسگر اثر انگشت فیزیکی روی قاب عقب بهره می‌برد. ظرفیت باتری این تلفن هوشمند ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۱۸ واتی با درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند.

TCL 20 SE به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۱ برخوردار است و نمایشگری ۶.۸۲ اینچی با وضوح 720p دارد. در بالای این صفحه ناچی قطره‌ای قرار گرفته که بسته به مدل‌های مختلف دستگاه دربرگیرنده یک سنسور ۱۳ یا ۸ مگاپیکسلی است. در قاب عقب هم دوربین چهارگانه‌ای دیده می‌شود که از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور عریض ۵ مگاپیکسلی، یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. این موبایل هم مثل برادر بزرگ‌ترش جک هدفون و دکمه مخصوص گوگل اسیستنت دارد.

TCL 20 SE از اواخر ژانویه در دو رنگ مشکی و سبز به بازار می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)