خانهاخبار
ساعت‌های جدید فسیل، Skagen و Michael Kors معرفی شدند

ساعت‌های جدید فسیل، Skagen و Michael Kors معرفی شدند

شرکت فسیل امروز از ساعت جدید Gen 5 LTE پرده برداشت و برای کسانی که دنبال ساعت‌های LTE نیستند محصولات دیگری را از طریق زیربندهای خود معرفی کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳

فسیل برای اولین بار در تاریخ فعالیت‌های خود ساعت هوشمندی را معرفی کرده که از LTE پشتیبانی می‌کند و Gen 5 LTE نام دارد. حتما با توجه به نام این دستگاه می‌توانید حدس بزنید که فسیل آن را بر اساس Gen 5 عادی ساخته است. در نتیجه، این دو ساعت ویژگی‌های مشترک زیادی دارند. Gen 5 LTE با قیمت ۳۴۹ دلار وارد بازار می‌شود.

image

عجیب‌ترین نکته از مشخصات فنی این دستگاه پردازنده آن است که اسنپدراگون ۳۱۰۰ انتخاب شده. این پردازنده تا حد کافی برای اجرای نرم‌افزار Wear OS قوی است، ولی عمر باتری ساعت‌های هوشمندی که از این تراشه استفاده می‌کنند معمولا از یک روز فراتر نمی‌رود. فسیل به‌راحتی می‌تواند از اسنپدراگون ۴۱۰۰ در این دستگاه بهره بگیرد. با این حال، Gen 5 LTE چهار حالت انرژی دارد که اجازه می‌دهد تا بر حسب نیاز خود آن را تنظیم کنید.

image

ساعت Fossil Gen 5 LTE دارای حسگرهای ضربان قلب، جی‌پی‌اس، نور محیطی و سنجش افزایش ارتفاع است. این دستگاه بلندگو دارد و به ادعای فسیل ضدآب است. Gen 5 LTE در دو رنگ مشکی و رز گلد عرضه می‌شود اما فقط یک اندازه ۴۵ میلی‌متری دارد. ساعت جدید فسیل از سیم کارت‌های eSIM پشتیبانی می‌کند اما محدود به اپراتور ورایزن است.

اگر نیازی به ارتباطات LTE نداشته باشید، زیربرندهای فسیل محصولات جذاب دیگری را برای شما تولید کرده‌اند. یکی از این زیربرندها سری مایکل کورس است که ساعت‌های Wear OS می‌سازد و محصول جدید آن‌ها تحت عنوان Michael Kors Access Gen 5E معرفی شده است. این ساعت هوشمند با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش می‌رسد و دو مدل دارد: Darci در سه رنگ و MKGO در چهار رنگ.

image

آخرین محصول از زیرمجموعه فسیل مربوط به برند Skagen است که در واقع کارکرد هیبریدی دارد و از پلتفرم نرم‌افزاری ساده‌تری بهره می‌برد. این محصول با نام Skagen Jorn Hybrid HR با قیمت ۱۹۵ دلاری به بازار می‌آید و عقربه‌های فیزیکی دارد که روی صفحه‌ای از نوع e-paper حرکت می‌کنند. این دستگاه در دو مدل ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری عرضه می‌شود و چند رنگ مختلف دارد.

Skagen Jorn Hybrid HR می‌تواند با یک بار شارژ تا دو هفته دوام بیاورد و پاسخ‌گوی نیازهای پایه‌ای کاربر باشد. این ساعت قادر به شناسایی ضربان قلب، نمایش نوتیفیکیشن‌ها و شمارش قدم‌هاست.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)